/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vække computeren
Fra : 9221
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 31-03-04 08:56

Hej jeg vil gerne vide hvordan jeg kan få min computer til at tænde,
når jrg skal optage et program fra mit tv kort.Den skal stå tændt heletiden nu,
jeg har xp pro er der nogle som kan give mig et tip.
Mvh 9221

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 09:25

Du skal ind i din Bios,i min bios hedder det> "Automatisc Power UP"der kan jeg sætte Dag/tid/dato og en kombination af disse:
Manse9933

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 09:36

Hej 9221...

Foreslår du køber dig en "Fisketimer"...
altså sådan et stik som har timer-funktion på! hvor du kan putte alm.
220volt stik i, og når du har gjort dette og indstillet hvornår computeren
skal starte og starte diverse processor automatisk i windows, skal du ind
i "BIOS" (Tryk "DEL" ved opstart!) og vælg det punkt som hedder "Last State"
som skal stå til "Power ON"...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 01-04-04 07:13

Tak for svarne.manse og cooper.
men der er ikke noget som heder det som i har skrevet i min bios.
min bios heder Phoenix Award,og mit bundkort er et Soltekc.
Håber måske det kan hjælpe.
Jeg hører gerne fra jer forløbig Tak
Mvh 9221

Kommentar
Fra : 9221

Dato : 04-04-04 10:04

Hej er der nogen som kan hjælpe mig med at lave 3GP-fil til mpeg filer
hilsen 9221