/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mest for pengene
Fra : binky
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 30-03-04 21:51

Hej, jeg er lige blevet ringet op af en lokal forretning. Jeg har vundet 5.000 kr til en rejse. Hvor skal jeg rejse hen for at få mest muligt ud af pengene. Der er 3* hotel, helpension, men lommepengen skal jeg selv have med. Har i nogen gode ideer. Jeg må selv bestemme rejsemål.
mvh binky

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 30-03-04 22:07

Tillykke!!

Jeg er selv pjattet med Prag. Der er stadig forholdsvis billigt i hvert fald set med danske øjne.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 30-03-04 22:07
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 22:08

Måske du vil få flere svar, hvis du stiller spørgsmålet i en anden kategori. Rejser og udflugter fx.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-03-04 22:08

Det kommer jo lidt an på hvad dine præferencer er, skal det være et sted med varme, et sted med god shopping, billig sprut, godt natteliv, kulturelle seværdigheder.

Der er mange ting at tage højde for, også i relation til hvad du får for pengene

Kommentar
Fra : binky

Dato : 30-03-04 22:12

Hej Better_Performance
Det er lige det, jeg kunne tænke mig
mvh
binky

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-04 22:14

En endagstur til tyskland med det hele rækker 5000 vel lige til eller et cruise til Norge med oslofærgen

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-03-04 22:19

Lige hvad for noget af det??

Kommentar
Fra : binky

Dato : 30-03-04 22:23

Hej Sunowich
Mener du med de blå busser, ja der kan man såmænd hurtigt bruge 5000, men det er lidt kedeligt, fo vi tager jo turen hver måned. Forøvrigt en virkelig festlig tur.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 22:28

Hvad med Bornholm?
Det ligger ikke så langt fra Danmark, og der er en pæn udsigt.........

Mordex.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 30-03-04 22:45

Hej Binky
Tillykke med det, hvis det var mig ville jeg vælge et sted der er billigt at være (lave priser på ølm.m.)
Bulgarien er et bud, men tilsvarende lande ville da også komme i betragtning.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 30-03-04 22:59

Hej Mordex
Bornholm er da pragtfuld, men jeg har jo Vesterhavet lige uden for døren, godt nok har jeg ingen klipper, men øl er jo nok ikke billige på Bornhom, og ahtn nævner jo Bulgarien, for de har billige øl, og jeg kan godt lide øl. Faktisk er det første gang, jeg skal længere end Tyskland, så det er jo ret så spændende.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:06

Hej binky.....

Kan du lide øl, så tag til Odense...... ha, ha. Der har de jo Albani....

Nej, hva´ med Polen? Billig øl, og det smager bare pragtfuldt....... Der er jo også Tjekkiet, som Hexia var inde på.....
Men det er jo ikke øl du skal rejse efter, vel.......? Hvis det var det, kunne du jo som Sune skriver tage til Tyskland.
Hvor længe vil/kan du være afsted?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 30-03-04 23:32

Hej Mordex.
Jeg kan skam godt lide Albani.
Det er en uge, for det er jo uden for sæsonen. Det skal jo bare lige passe med arbejdet. Men jeg får noget skriftligt i morgen, for jeg var ikke hjemme, da der først blev ringet. Odense har en flot Zoo, kan jeg huske. Men hvis du så de 4 hvide mænd i sollys ude ved Ho Bugt, så tror jeg, du var solgt. Det er unikt. I Ho Bugt har jeg på samme aften både faldet over bord på en motorbåd på 10 m. vand og 1 time senere gik vi på grund samme sted. Tidevandet er meget hurtigt der, der for er det også godt at grave sandorm. Det var et sidespring.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:44

Odense har en ny stor zoo..... med store søkø´er eller hvad det nu hedder
Ho Bugt? Er det ved vestehavet?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 30-03-04 23:55

Hej Mordex.
Ja, Ho Bugt er ved Vesterhavet. Vi har da godt nok ingen sø'køer, men vi har sæler og som sagt sandorme og også krabber. Vi har campinvogn på Fanø, og stille vejr, solskin og varme, og så at se Englandsfærgen (for de er flotte), hvad kan man så forlange mere. Og nu starter sæsonen jo. Ja, men det kommer jo til at lyde, som om vi kender hinanden, hvad vi jo ikke gør, men folk håber jo altid på det værste, så jeg vil slutte og gå i seng nu. Så vil jeg kigge på rejsemål i morgen. Go' nat, allesammen.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:57

Godnat binky

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-04 01:05

tag til slovenien...
pragtfuld natur, billigt, søde mennesker, god mad, ok natteliv, varme osv osv og for 5000 burde du kunne tage en med!
Jeg har rejst derned to gange med østerlindet rejser.. tjek dem ud hvis du kan bruge dit gavekort dertil
Og tillykke med gevinsten, er da slet, slet ikke misundelig.....

musenfryd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 08:30
Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 31-03-04 15:02

Tak for svaret musenfryd.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 31-03-04 18:24

WEEEEEEEEEEE!!!
Det har jeg aldrig prøvet før!!!
takker