/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
practical jokes
Fra : willlliam
Vist : 1545 gange
300 point
Dato : 30-03-04 18:50

Er der nogen som har et forslag til en practical joke, måske en selvoplevet eller andet.
Det gør ikke noget den er lidt ondsindet, men alt er velkommen.
Bare skriv løs!!!!

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 30-03-04 18:54

Nu er jeg en lille smule synsk !
Jeg tror denne tråd kan blive den længste i Kandu's historie !
De bedste practical jokes er dem der relaterer til noget om vedkommende du skal lave denne med !
Går ud fra at det er til D. 01-04, hvad interesserer dit offer sig for ?
MVH Michael

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 30-03-04 19:32

har ikke noget bestemt "offer" i kikkerten, spørger helt bredt og åbent

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-04 20:38

Skaf en gammel comp. og stil den lige uden for vedkommendes dør.
Gå ind og lån hans/hendes comp. og byt om på vejen ud.
Sørg for at offeret ser dig gå væk med den................og tab den.
Den skal nu gå helt fra hinanden.............krash.
Emesen.
PS. Da du kan være en jeg kender, er der ingen der får lov til at låne min comp. foreløbig, for tænk hvis du glemmer at bytte om på vejen ud.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 30-03-04 20:46
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 21:15

Prøv at koge de æg vedkommende har i køleskabet og sæt dem tilbage!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 21:22

>tedd

Hold da kæft en sans for humor

Det er det sjoveste jeg nogensinde har hørt om

Du er altså en spasmager tedd

Ram

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 30-03-04 21:22

Min bedste var mod min mand. Vi gik i Harald Nyborg og jeg udfyldte bestillingsedlen efterhånden som vi gik igennem butikken. Foroven skriver man sit navn og der skrev jeg i fornavn BO og i efternavn BEDRE.´Min mand hedder ingen af delene hvilket resulterede i at ekspedienten først råbte BO et par gange og derefter "VARE TIL BO BEDRE"! Jeg lå bag en af reolerne og skreg af grin og min rødkindede mand måtte gå forbi alle håndværkere osv. og hente BO BEDRE´s kurv med vare.
Jeg glæder mig til at læse andres gode ideer -fed ide.

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 21:25

> willlliam

Hvis du vil lave en rigtig ondskabsfuld joke, så inviter et par venner du vil ta gas på, og samtidig tedd - Du smutter så lige så stille, så kan de sidde tilbage med "humoristen" ... Den er virkelig ondskabsfuld

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-04 21:40

tedd - det vil jeg da prøve - hvor længe skal de koge. ??? (kan ikke lave mad)
Men jeg håber ikke køkkenchefen bliver alt for gal, så vi ikke får pandekager.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 21:51

Ind i micro -ovnen med dem - og giv dem ca 7. min

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 21:52

>Emesen

Et æg skal for at være hårdkogt ha' ca. 10 - 12 min. Så ganger du bare ... 10 æg = 100 - 120 min. så er de hårdkogte.

Vil du virkelig bruge denne vildt sjove, men osse meget ondskabsfulde joke overfopr venner ... Fy Emesen.. det passer ikke med mit billede af dig

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 21:53

>Frida.

Frida for fan... Det har samme virkning som da Tjernobyl røg i luften......

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 21:53

Rent faktisk så var der en af mine venner der gjorde det! Vedkommende det gik ud over for ned til Superbrugsen og overfusede den stakkels kommis! Han kunne jo ikke forstå der var noget galt med de æg de solgte! Da så min ven indrømmede at han havde "lånt" hendes bilnøgler i middagspausen og havde kogt de æg hun havde købt, endte det hele faktisk i byretten, da hun lagde sag an mod ham *LOL*! Det var oven i købet 1 st april, men der er jo altid nogen der ingen humor har

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-04 21:55

Nej Nej - ikke mine venner - det er dem der giver øl.
Det var de æg ude i køleskabet, jeg ville snige mig ud til.
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-04 21:55

Jeg var engan til fest med sådan en type der altid skulle lave dumme ting med den der gik i brædderne ud på de små timer og det blev grovere og grovere det han udførte feks at male folk i hovedet med en fed sprittusch så det nærmest tangerede hærværk.
Pludselig en dag var det for en gangs skyld ham der gik i brædderne og så var vi en del der syntes at nu var det ham det skulle gå ud over såe vi hev bukserne ned på ham klippede alt hans hår om dilleren af og sørgede for at det blev pænt i hans underbukser.Næste morgen da han var i stand til at rejse sig for at morgenurinerer kom der er hyl ude fra toilettet da alt hans kønshår landede i tønden

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 21:56

>tedd

JKMPLAG... Ustyrligt morsomt.

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 21:59

Underligt at Ram ikke deltager i tråden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-04 22:00

Og så lige en anden slak joke
http://www.kandu.dk/dk/tip/6244
Mvh sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 22:02

Ok...her er en slemmer en

Drik din bedste ven plakat fuld. Tag en hårbørste ( gerne af stål ) og øhh... du ved frisér ham mellem ballerne med den. Tag dit tøj af - og vågn så op sammen med ham!! - SMIL til ham - og sig....... " hvor var du sød inat"

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-03-04 22:03

>tedd

Det var jeg osse lige ved, men jeg kan på ingen måde hamle op med de morsomheder du kan finde på, så... derfor - Jeg vil jo ikke være til grin, når mine barnlige narrestreger bliver sat op imod dine udspekulerede og ustyrligt morsomme megajokes

Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-03-04 22:12

Nå men jeg må ud til æggene - det er de grå som ikke er blevet røde endnu.....ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 22:38

Det var da ellers lige en tråd for Ram Nå så må vi jo undvære hans humor! Eller måske virker Kandu's nye tiltag, med at man kan udelukke visse folks kommentarer fra de indlæg man deltager i?

Ja det var godt nok en slemmer den der Frida!! *LOL*

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 22:40

Gad vide om man i det nye kandu, kan skrive en private message til en anden kanduer?

Mordex.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 30-03-04 22:41

Hva er der med dig tedd. Har du nu været for meget sammen med Bjarne
Har du slet ikke bemærket, at Ram har haft indlæg i tråden - eller er du bare ualmindelig dum (igen) udelukket kan han jo ikke være....din nød!!

Frida...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 22:43

Tja jeg kan sgu ikke se ham Frida! Spejderære!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-03-04 22:45

Denne her er nok for ondsindet.

Hvad med at stoppe noget Veet (altså det der hårfjerningscreme) ned i en shampoflaske.

Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 22:46

Det kan man godt Mordex! Er det bibs et eller andet du tænker på?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 22:48

>>tedd
Hvad eller hvem er bibs??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 22:49

<PM> til Mordex! Hende der, der giver dig point hele tiden?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 22:52

<PM> til tedd!
Det er b.... nej det er je, ups, EJ.....
Hvorfor skulle det dog være det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 23:33

Det virker sgu det der med PM!!! Tak Kandu!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:48

Jeg tror godt at de andre også kan se det tedd......

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 30-03-04 23:51

Mordex:

Hvad er det vi andre godt kan se????? .......jeg kan ikke se noget..

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:53

Ok.
<PM> til tedd igen!
Kan nogen se dette?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 23:55

Næh Mordex! Den er skam god nok!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:56

Ok.
Det vidste jeg ikke var muligt........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-03-04 23:57

Det nye tiltag fra Kandu du ved!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 30-03-04 23:58

Mordex:

Det er det heller ikke, men tråden er jo en practical joke, så sorry .....jeg kan se det hele

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 23:59

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ, så har i taget gas på mig?

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 31-03-04 00:01

JA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:01

Sorry Mordex! Men hvis jeg ikke får points for det her er der ingen retfærdighed til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:04

Tak for dit indlæg Wilduhr! Det var sgu timing! Håbede hele tiden på at der kom en ind der var med på spøgen!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 31-03-04 00:05

Mordex:

Du får lige nogle trøste point som plaster på såret, ok??

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:05

I er sgu nogle værer banditter........

Men ved I hva´
Jeg vidste det godt.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:07

Point kan I give mig alligevel.
Men så skal det også være mindst 200 fra hver af Jer....... ikk´?????

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 31-03-04 00:07

Tedd

Selvtak, det var en fornøjelse

Mordex:

Hmmm........æv æv, så får du ingen trøstepoint

Mhh
Wilduhr

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:07

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ igen........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:08

Du kan få et hårdkogt æg!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:09

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 31-03-04 00:11

Mordex:

Det er ok

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:13

Det er altså 2 æg fra hver. Ikke hårdkogte, men friske. Og de skal sendes senest i morgen.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:13

Du får sgu en hel bakke Mordex!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:14

Ok......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:14

Ok......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:14

Den bliver sendt med luftpost!

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 31-03-04 00:16

Tedd

Kan du så ikke bare lade hønen selv flyve til Mordex og så kan den "lægge" æggene på vej henover hans hus??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:16

Med storken?????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:16

Mon der så kommer noget ud af æggene?

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 31-03-04 00:17

Mordex

En æggekage måske??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:18

Storken? Så blir det Kinderegg!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:18

Hold k...
Man skal ederm..... kede sig når man skriver om høns, storke, æg m.m.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:19

Det er lige før at denne smaltalk tråd stikker rams ved siden af

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:20

Jeg så ellers en and i dag.....

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 31-03-04 01:44

min svigerinde fylder år d. 1. april. For nogle år siden blev vi inviteret til hendes fødselsdag dagen før, altså d. 31. marts. Hun skulle holde endnu større fest dagen efter på sin rigtige fødselsdag. Hun og familien bor i en forholdsvis stor boligblok, og da vi ankom smed vi et brev fra vandforsyningen i alle postkasserne i opgangen. I brevet stod, at der ville være lukket for vandet fra midnat, og uvist hvor langt tid om lørdagen.
.......hun fik tappet en frygtelig masse vand op i gryder og kander i løbet af den aften..............gad vide om andre i opgangen brugte lige så mange kander og baljer?????????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 01:46

>>ticka
Undskyld jeg spørger, men hvad har det med høns, storke og ænder at gøre?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-04 03:07

Når du er ude og besøge vennerne, så lig lige et par kondomer, i deres toiletskab.
de har så noget at snakke om i lang tid.

Æg.... byt dog de kogte ud med de friske, det virker.

Her er en rigtig ond en.. byt om på etiketterne på hof og tuborg,,,, føj den er ond.

God april fra.
Natmaden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-03-04 08:23

Dette skrev jeg i nat til en anden tråd .Tråden om den store stykke (dreng viser det sig nu)og slemme linkudsender,og her til morgen er min deltagelse i tråden nu pludselig væk Gav vide om der er nogle tryllekunstnere med i trådene Nu må i sku holde op en politisag det er sku da ikke den 1.april endnu Det er sku da bare en der er så glad for sin klub at han syntes at alle på kandu skal vide noget om den Har i virkeligt ikke andet at gå op i ???

Ps.det er denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/37077

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-03-04 08:33

Altså - natmaden - det med at bytte om på etiketterne...................det er hærværk, og hører ikke hjemme her i tråden - FY
Emesen.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 31-03-04 13:57

mordex: ups, afbrød jeg........læste først om jeres fjerkræ da jeg havde sendt... pip

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 14:45

Det var kun en
Tag det ikke så tungt........
Vi tager snakken om anden en anden gang

Mordex (med stort M)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-04 16:53

Læg dette GIF billede på din hjemmeside, med en forklarende tekst som f.eks :

Hér kan du downloade internettet : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/downloadwww.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 17:05

øv,jeg har ikke flere tomme disketter jeg har ellers led efter et sted hvor jeg kunne dawnloade internettet,så jeg må sætte dit link ind i foretrukne og så må jeg ud og købe disketter
jeg troede ellers jeg havde masser af plads på mit C:drev
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 17:10

ha,så kan jeg undgå at fise rundt og dawnloade en masse ting og sager,så kan jeg have det hele på pc'en på en gang,fedt link tak for det.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 17:17

Gå ind på dette link,gå så op i toppen>send til en ven,stakkels ven>
http://www.kandu.dk/dk/spg/37024
Det er sku da en joke.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-04 19:17

Manse9933 -> Underholdningsværdien, når et Jønketal på mindst 143

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 21:06

Kan det gøre det,Danmarks Radio kan lave en ny danmarks saga/krønike på 143+ afsnit underholdningsværdien fejler ikke noget,men lidt pineligt.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 21:15

tror michaelholm i den første kommentar her virkelig er synsk!!

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 300 point
Dato : 31-03-04 21:37

Så er der også lige disse William
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=33
Mvh sune

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-04 23:56

willlliam en practical joke, laver du i morgen (1. april).
Du skriver bare, APRILSNAR ! ,,, forlader tråden, og lukker den aldrig.

emmesen ja undskyld , det er altså heller ikke noget jeg selv kunne finde på,
Så hellere bytte rundt på etiketterne, på lægens pilleglas,
Og så er der jo de sidepoint/gevinst, at der sikkert vil være et længrevarende ophold, med logi og kost.

Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-04 23:58

Og så er det jo den 1 April ,, 1,2,3, Nuuu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-03-04 23:59

3,2,1 NUUUU !!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-04-04 00:01

NEj, det er NUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 00:07

ØV uret går forkert,,,, HOS KANDU

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-04-04 00:13

APRILNAR... TIDEN EKSISTERE SLET IKKE !

- ( | ) -
-( puf )-
- ( | ) -

Godkendelse af svar
Fra : willlliam

Dato : 01-04-04 11:02

Tak for svaret Sunowich.