/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
til refi
Fra : patrickl
Vist : 328 gange
20 point
Dato : 30-03-04 02:09

refi jeg spurgte dig om det med msn.og hvis jeg sletter alle cookies der har med msn at gøre
sletter jeg så også mine kontakt personer derpå.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-03-04 02:31

Nu er jeg ikke refi, men nej det gør du ikke. Dine kontaktpersoner er gemt i en eller anden database eller lign. på msn.
Det samme gælder hvis din pc går i stykker, og du skal installere det hele på ny, så er personerne gemt.

Det er ikke helt ved siden af, vel refi???

Mordex.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 30-03-04 08:02

Mordex har ret.. Dine kontaktpersoner er der jo også hvis du nu går over på en anden computer og logger dig på msn. De har ikke noget med cookies at gøre, hvertfald ikke på din egen maskine

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 30-03-04 11:24

Ja - begge har svaret.

Gør du bare som jeg skrev med hensyn til cookies.

Er du usikker - sletter du bare dem alle - der sker ikke noget ved det.

Godkendelse af svar
Fra : patrickl

Dato : 30-03-04 13:29

Tak for svaret refi.og i andre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 13:35

selv tak