/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn
Fra : patrickl
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 30-03-04 01:13

hejsa.jeg har msn 6.1 tror jeg den hedder og den har mine venner så brugt med deres navne på min pc
hvordan sletter jeg deres navne igen så det kun er mit der står der har prøvet at at slette den og instaleret den igen men det hjælper ikke.
mvh.patrickl.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 01:14

Slet dine cookies eller ihvertfald dem der hører til msn.

Kommentar
Fra : patrickl

Dato : 30-03-04 01:19

hej refi.
øhh hvad er cookies.jeg har ikke forstand på sådan noget desværre.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 30-03-04 01:42

Det er dem der gemmer alt din gøren og laden samt dine password o.lign.
Så hvis du går op i funktioner/internetindstillinger og trykker på slet cookies - så er de væk.

Men afinstaller msn først.

Du kan også gå i Documents and settings/ejer/cookies og se om du kan finde dem, der hedder noget med msn eller de navne du vil slette, og så kun slette dem der.

Hvis du sletter alle cookies er dine automatiske login også væk.
De kommer så igen når du logger ind næste gang.

Godkendelse af svar
Fra : patrickl

Dato : 30-03-04 01:58

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 02:04

selv tak