/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skal lige have opfrisket noget
Fra : 2mmy
Vist : 517 gange
3 point
Dato : 10-05-02 15:00

Skal lige have opfrisket hvordan man stiller/lukker et spørgsmål - regner med, at det er i orden.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 15:01

2-3 personer bedes smide en kommentar. Jeg vil gerne se om det er muligt, at fordele pointene.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 10-05-02 15:09

hvordan vil du dele 1 point ?

Accepteret svar
Fra : gandalf

Modtaget 13 point
Dato : 10-05-02 15:13

Hej 2mmy

Det er ikke muligt at fordele sine point, den funktionalitet har vi efterspurgt længe, og kandu har lovet at den vil være på plads inden sommerferien.

Du stiller et spørgsmål ved at gå ind på den gruppe hvor dit spørgsmål høre hjemme, og derefter trykke "Stil et spørgsmål" ude i menuen.
Du lukker et spørgsmål ved at acceptere et svar fra en af de brugere som har kommenteret/svaret på dit spørgsmål.

//Gandalf

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 15:16

Okay, det var det jeg gerne ville have afprøvet - jeg kunne ikke huske om det var muligt her på KanDu.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 15:24

Jeg synes også, at der står man åbne tips rundt omkring som ikke er blevet færdigbedømt - det må da også være lidt træls.

Nu ville jeg jo så gerne acceptere begge kommentare, men Gandalf uddybe det mest, så jeg høber at det er i orden, at han får dem - smid lige et svar, så kan jeg også se hvordan det fungere.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 10-05-02 15:35

Hej 2mmy

Du kan sagtens acceptere en kommentar som et svar, du skal bare trykke øverst til ventre af det indlæg du vil acceptere. (Jeg mener det hedder "accepter kommentar som svar").

//Gandalf

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 15:41

Det ved jeg godt, men jeg husker på, at et svar ændre noget - gider du prøve at smide et svar?

Godkendelse af svar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 16:03

Tak for svaret gandalf. Oki, så når der kommer et svar er man bare tvunget til, at acceptere det eller ej.