/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Stop Pop-ups
Fra : Breunski
Vist : 607 gange
20 point
Dato : 28-03-04 22:01

Jeg vil gerne have stoppet alle de irriterende pop-ups som altid kommer. Jeg har netop installeret Spyblaster. Er det godt eller er der andre der er bedre?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-04 22:03

Du kan da bare bruge den her: http://toolbar.google.com/intl/da/

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-03-04 22:05

Ellers er der Avantbrowser som je gsynes er helt genial, med indbygget supereffektiv pop up dræber

www.avant.com

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 28-03-04 22:07

Lidt at vælge imellem: http://www.arlet.dk/popupstopper.htm

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 28-03-04 23:17

Hey...

Jeg kan anbefale... POW!.. jeg synes det er en god POP-up killer da man selv kan vælge hva der skal "killes" ad pop-ups
http://download.com.com/3000-7786-8156476.html?tag=lst-0-1
Bruger det selv..... det er bare sagen.

MVH Befan.

PS. HVis du har spørgsmål ang. POW så skriv til mig..

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 29-03-04 01:43

Jeg giver BjarneD helt ret... Bruger selv googletoolbar og får ikke en eneste popup. Den kan varmt anbefales.

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 29-03-04 16:21

Jeg er igang med at afprøve Google-Toolbar..........Men jeg får stadig pop-ups........Er der et sted jeg skal trykke på noget?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-03-04 23:40

Options popup blocker skal være markeret.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 30-03-04 14:54

Det er måske lidt pinligt, men jeg kan desværre ikke finde "option popup blocker" - er der nogen som kan hjælpe??

På forhånd tak!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-03-04 18:07

Har du fået installeret Google program bar'en?
Hvis du har skulle det være synligt ellerss burde det kunne komme frem hvis du klikker på en >> pil.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 30-03-04 18:14

Ja, jeg har installeret program bar'en (versíon 1.1.62 big/da). Toolbar er det samme som program bar, ik' sandt. Der ses Google og pil nedad (helt til venstre), dernæst et søgefelt, "Søg Sted", "PageRank", i SideInfo", "Op", og "Marker", men ikke nogen "Option" (el. lgn.), og ej heller ingen >> pil.

Jeg har stillet samme spørgsmål til Google (under "Kontakt os"), men ikke fået svar.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-03-04 18:23

Prøv at klikke helt henne til venstre hvor der står Google til venstre for søgefeltet, så skulle der gerne komme nogle muligheder.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 20 point
Dato : 30-03-04 18:29

Det er vist den forkerte toolbar, se her: http://toolbar.google.com/

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 30-03-04 18:41

Nu er det på plads - jeg har i første omgang vist fået en rent dansk udgave som ikke indeholder ovennævnte option med popup blocker. TAK for hjælpen, BjarneD, (endnu en gang !!!).

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-03-04 18:43

Altid en fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 31-03-04 23:28

Tak for svaret BjarneD. Jeg prøvede også først med den danske version, men det det skulle være den engelske. Det var nemlig kun nogle udvalgte versoner, der havde pop-up blocker.