/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spørgsmål om tips
Fra : binky
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 28-03-04 13:39

Må et tip kun lægges ud i et emneområde, selv om det kan være relevant i flere?
Jeg er jo nødt til at spørge, for der skal ikke trædes meget ved siden af, før man står for skud.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 28-03-04 13:41

Du kan for den slags skyld lave 1000 kopier af det samme tips og sætte ind, men det falder garanteret ikke i god jord.
Så nøjes med et og læg det i den kategori der kommer nærmest.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 13:42

Bare sæt hvor du lyster og strunt i hvad find fem fejl gruppen siger
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 13:42

Tror godt du kan regne med, at du vil få på puklen, hvis du skyder det samme tip ud i flere emnegrupper

Frida...

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-03-04 13:44

Citat
Bare sæt hvor du lyster og strunt i hvad find fem fejl gruppen siger
Mvh Sune

lige mine ord
mvh
rfou

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 13:46

Hva' betyder "strunt"???

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-03-04 13:48

Hvad pokker frida--- er der noget du ikke forstår?
Jeg gætter på "giv pokker i"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 13:49

Det er svensk og latrinært
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 13:53

>Dabj

Nu er ordet jo svensk - så det er vel ikke så mærkeligt, at jeg ikke kender det.
Hvad der derimod er mærkeligt er at Binky stiller et sp. - som hun tydeligvis
allerede kender svaret på

Frida...

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 13:56

Fridaflip
Utroligt, så meget du ved om mig. Hvor ved du mon det fra?
binky

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-03-04 13:59

->binky
Hvis det er et relevant tips for flere emneområder ligger du det bare ud til flere.
Det er jo ikke ~~~~ der følger med i sidste 25.
->Sune
Latrinært i denne fine katagori??? uha-uha
->frida
kendte det heller ikke og det er måske lidt flovt

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-03-04 14:00

igen-igen ---der skulle stå a l l e.
En fejl der kun sker på kandu

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:01

binky

det kunne jo være at hun kender dit tidligere liv her på kandu.

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 14:03

>Binky

Næh, bevar mig vel! - jeg aner ikke en fløjtende fis om dig, men at du stiller et spørgsmål, som tydeligt viser, at du er bekendt med du risikerer at træde ved siden af - siger bare at du godt ved, hvad holdningen er til dit spørgsmål.......
Mere er der som ikke i det

Frida...

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:04

bibsamie
Uh, nu er vi jo ovre i noget med reinkarnation. Det er da et helt andet eemne.
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:07

Fridaflip.
Selvfølgelig vil jeg da gerne bruge point på at spørge om noget, jeg godt kender svaret på. Det siger da sig selv.
binky

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 14:12

Jamen så lad os da bare slå fast at der ikke findes nogle skrevne regler der forbyder dig det.
Og de uskrevne kan du jo så være ligeglad med - eller hvad?

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:20

refi.
Grunden til at jeg spørger er jo netop, at jeg vil undgå at overtræde de uskrevne regler. At mit spørgsmål, som er alvorligt ment, så skal modtages sarkastisk, kan jeg jo ikke gøre noget ved. Det er måske kotume for alle, der lige er startet her i Kandu.
mvh
binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:22

genstartet i kandu men du vel kinky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:22

undskyld binky

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 14:23

Jamen, så lukker du bare dit spørgsmål nu. Refi har jo besvaret det

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 14:23

Nej absolut ikke - men så se mit første svar, der er både de skrevne og de uskrevne indeholdt.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:23

binky

jeg kan se at din ip adresse er brugt her før.

per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:25

bibsamie
Foklar dig nærmere, tak
binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:25

fridaflip

jeg ønsker et seriøst svar inden der lukkes og slukkes

det er måske nok utopi.

per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:29

Nå, Fridaflip.
Begynder du også at tidsbegrænse mine spørgsmål?
binky

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 14:31

Årh, gider du lige??
Du er jo kun ude på ballade

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 14:32

Det er da ligegyldigt om "binky" er ny eller gammel.
Reglerne - skrevne eller uskrevne - er da de samme for ny som gammel.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:35

refi

ja ja men det er da meget skægt at en vi alle kender kommer i nye klæder, og forsøger at narre os, ik.

per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 14:39

Jo måske - jeg kender ikke "binky"

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:52

bibsamie.
Jeg loggede første gang på kan.du den 23.03.04. Jeg håber meget, du kan bevise din påstand om, at jeg skulle have været her før. Det må være det mindste, du kan gøre, efter det du har sat i gang med dit spørgsmål på small.talk. Er det alle nye, der skal have den behandling?
binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:56

er du vær at blive

per

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 14:57

Hej binky.......

Som de andre har skrevet, kan du skrive tip som det passer dig. Måske ville det bare være en god idé at vente en dag mellem hvert tip, så der ikke står 5 tip i træk i de sidste 25, der handler om det samme...........

Og lad nu være med at give mig point denne gang, for det er der nogen der har ondt af, og for det andet var jeg ikke først denne gang. Men jeg skal se om jeg kan nå det en anden gang........

Mordex.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 14:57

er du ved at blive mobset skulle der stå

per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 14:59

bibsamie
Jeg venter på svar
binky

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-03-04 15:03

binky

hvilken behandling ??

per

Kommentar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 15:08

bibsamie.
Du var da lige i nærheden, da min cykel blev stjålet. Gad vide om du så, hvem der gjorde det.
binky

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-03-04 15:19

Det er da utroligt som et enkelt konkret spørgsmål, der allerede er korrekt besvaret, kan udløse så mange uvedkommende og grundløse påstande.

Gruppen af find fem fejl brugerne, har tilsyneladende forsøgt at indføre nogle "uskrevne regler", som der overhovedet ikke er nogen grund til at tage alvorligt.

"strunt" kan vist oversættes til noget der ligner "skråt op" eller bare "vær ligeglad"
rfou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 15:23

Det er jo lige præcis det jeg siger, men "binky" ville jo IKKE træde nogen over tæerne.

Derfor begge versioner. [hør]

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 28-03-04 15:27

Tak for svaret refi.
Håber ikke du løber nogen risiko, fordi du får pointene. Jeg tænkte bare på, hvad Mordex har været udsat for.
mvh. binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 15:28

Tak binky..............
Jeg klarer det nok.......

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-04 15:37

Selv tak

Hvilken risiko skulle der være ved det?

Jeg har endnu ikke helt fattet hvad dette gik ud på - jeg har bare svaret på spørgsmålet.

Velkommen til kandu.