/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
combiskydning
Fra : gal
Vist : 605 gange
120 point
Dato : 28-03-04 00:15

er der specielle krav(sikkerhed) til skydebane hvor der skal afholdes combiskydning
eller kan en alm skydebane bruges til det

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 31-03-04 20:15

hvad mener du med "combiskydning"???????????

Kommentar
Fra : gal

Dato : 01-04-04 18:05

skyde flere med riffel efter eks cykelhjul med vandballoner

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 05-04-04 00:41

Jeg kan ikke forestille mig, at du er i besiddelse af en jagtriffel, og med den vil skyde vandballoner, for så lever du da op til dit navn
Det må være en luftbøsse du mener. Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at have noget der kan opfange haglene, så du ikke skyder uden at vide, hvor haglene ender. Desuden skal du være opmærksom på, at haglene kan rekruttere, hvis du stiller hjulet op ad en mur eller lignende.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 06-04-04 17:19

Jeg mener godt at man kan dyrke lidt "combiskydning" på flugtskydningsbanen.med haglgevær self.
jeg ved at de lokale jægere leger lidt med opstillingen af kasteren, feks for at få duen til at løbe på højkant hen over jorden.
den med vandballongerne er nok tvivlsom, medmindre at det foregår på privat jord.det er dog ikke lovligt da man kun må "prøveskyde" sin riffel på privat jord.
det tætteste du kommer på "combiskydning" er nok skytteforeningernes tærrænskydning.der bliver skudt på op til 800m afstand, efter div skiver. dog alle godkendt af forbundet.

Kommentar
Fra : msv65

Dato : 02-08-04 19:30

Ja en alm. skydebane kan bruges uden problemer så længe lovgivning og gældene regler bliver overholdt.