/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Trykt Carlsberg reklame??? Hjælp!!!
Fra : Claus999
Vist : 1330 gange
100 point
Dato : 27-03-04 19:17

Hej.. Jeg skal lave en større skriftlig opgave i gymnasiet og har valgt at have om trykte reklamer..
Jeg har alt hvad jeg skal bruge undtaget en trykt Carlsberg reklame fra perioden 2000-2004.. Jeg har kigget i utallige blade og aviser, men kan bare ikke finde nogen..
Hvis I har et link til en internetside eller en blad/avis hvor jeg kan finde sådan en i, ville det være fantastisk..
På forhånd mange tak..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 19:28
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 19:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 19:34

Prøv Carlsbergs egen side.
Evt skriv til dem om materiale - de plejer at være behjælpelige.
http://www.carlsberg.dk/

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 27-03-04 19:38

Jeg har prøvet at skrive til dem, men uden svar..
Jeg søgte mere nogen reklamer der er til at analysere lidt på, hvis I forstår..
Hvilke ugeblade/aviser plejer de oftest at reklamere I??
Har nemlig søgt det meste af nettet..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 19:38
Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 27-03-04 19:41

Tak.. Men har allerede en del gamle.. Mangler bare nye..
Og som sagt ville det være godt hvis I vidste hvilke ugeblade/aviser de oftest reklamere i??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 19:44

De reklamerer stort set i hele dags og ugepressen.
Du kan jo prøve din egen lokalavis - det er da muligt de vil være behjælpelige.

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 27-03-04 19:49

Ved godt de reklamere i mange blade, men jeg har bare ikke kunne finde dem nogen steder.. Kunne godt være de havde nogen "faste aviser/blade"..
Hvis der evt. er nogen der har nogen liggende og har en scanner, må de meget gerne sende til min mail: tjavsmadsen2@ofir.dk

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 28-03-04 08:55

Hej Claus999.
Prøv på biblioteket, jeg er sikker på at personalet er villig til at hjælpe dig,
Held og lykke til med dit projekt.
Hilsen Rita.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:02

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune