/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Luk spørgsmål konkurrence!!!
Fra : Sunowich
Vist : 443 gange
3 point
Dato : 27-03-04 14:29

Dette er en prøve Den der inden Søndag aften har lukket flest af sine åbentstående spørgsmål vinder 503 poient. De lukkede spørgsmål overføres lie til denne tråd som dokumentation
Hav en god weekend
Mvh sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-03-04 14:33

Det er sku' da uretfærdigt overfor os der har lukket vores spørgsmål, så bare hit med de 3 point Sunowich

//bentjuul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 14:34

Jae det bare synd for dig Bent

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 14:35

Jeg kan dokumentere, at jeg ingen åbne har Giver det noget?

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 14:43

Ja - jeg har desværre heller ingen åbne.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 14:55

Jeg føler jeg har været med til at bidrage ved dette indlæg:

http://www.kandu.dk/dk/spg/36720

ganske vist ikke mine egne, men eet sted skal man jo starte. Og det skal lige nævnes, at jeg ikke selv har været involveret i et eneste af spørgsmålene.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 15:02

Og jeg vil lige tilføje, at når flere af disse flergangsspørgere dukker frem, og de har udestående lukninger giver jeg dem en pæn påmindelse, ikke for min skyld, men for alle her i kandu skyld.

Så suno, jeg må da komme i betragtning ikke? jeg har lige fået en person til at lukke 9 spørgsmål.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-03-04 15:03

Shit!!!
Ingen åbne----verden er uretfærdig.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 15:39

Her må jeg helt klart have en chanche - jeg lukker mine spørgsmål, men havde netop stillet et, som jeg har fået svar på og nu har lukket - sååååååååååååå - det kan da kun blive mig der får var det 3 point du havde sat spørgsmålet til

http://www.kandu.dk/dk/spg/36765

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 15:50

Nå, så må jeg lyn hurtigt åbne 493 spørsmål til 1 point,og så få dem lukket inden søndag aften, så jeg kan tjene 10 point's Yaaaaaaahoooooooooooooo
Manse9933 Den er der sikkert ingen der kan slå

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 16:01

> Manse - Næ, næ - den går ikke , det skal være spørgsmål, der var åbne, da Sunowich lagde sit spørgsmål ind, så havde du ingen spøgsmål åbne, så ser det så har du ikke en

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 16:01

> Manse - Næ, næ - den går ikke , det skal være spørgsmål, der var åbne, da Sunowich lagde sit spørgsmål ind, så havde du ingen spøgsmål åbne, så ser det så har du ikke en

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 16:04

ØV ØV ØV

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 16:07

> Det ser ud til, at Sunowich er et godhjertet menneske, der har medfølelse med sine medmennesker, det kan være, at du kan appellere til ham/hende, kan se der også uddeles trøstpræmier - så op med humøret

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 16:08

Jeg kunne godt have brugt 10 point's til hjælp, så jeg kunne vinde en dims

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 16:12

Jeg har en hel lade fuld af dimser bare kom så må du ganske frit vælge en
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 16:14

"dimser der du´r"

Det er et godt program fra DK4

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 16:14

Det var det jeg sagde Sunowich er virkelig et godhjertet menneske

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 16:16

Det skal være en dims med lyserøde firkantede meget meget runde pletter,sådan en mangler jeg lige for tiden
Manse9933

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 16:19

Du kommer bare hvis der ikke er en laver vi da bare en

Suno

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 16:24

jubiii<<<< så er det igen,det tog troede jeg var kørt

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-03-04 16:48

Nævn ikke "jubiii" .. er det ikke en konkurrent ?
/PG

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 16:50

Nej. Jubii har kun 2 i´er.......

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 16:55

iiiduj

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 16:55

T

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 19:37

helt ærligt sune..hvad er det for noget pis.. jeg har 2 åbne spørgsmål som jeg ikke har tænkt mig at lukke før jeg har fået et svar som kan bruges.. der er jo ingen grund til at forære pointene væk.. hvis ikke der er et ordentligt svar på et spørgsmål som man kan bruge så er der jo ingen grund til at lukke det.. så går ideen ligesom af det hele.. syntes jeg ihvertefald.. jeg har da lidt point på kistebunden men ser ingen grundt til bare at gi dem væk og så lave det samme spørgsmål igen og igen..

Junior

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-03-04 20:22

CCjunior > Da du åbenbart ikke følger så meget med her på kandu.dk skal jeg her give dig et eksempel på hvordan nogle agerer her. Se http://www.kandu.dk/dk/spg/2922
Det her handler om at mange spørgsmål er blevet besvaret og besvaret rigtgt, men spørgerne lukker ikke spørgsmålene. Eller der kommer slet ingen reaktioner på de forslag der kommer se her http://www.kandu.dk/dk/spg/29322 Herudover er der spørgere der har mange spørgsmål i gang uden de reagere på de forslag der kommer.
Når du rigtig begynder at besvare spørgsmål, så vil du også finde det irriterende at spørgeren ikke lukker spørgsmålet, når der er aflevet en klar løsning på spørgsmålet.
Så ved jeg ikke om det lige er dig at Suno har tænkt på, men derfor kunne du du godt bruge et lidt pænere ordvalg.

//bentjuul

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 20:45

der er da ikke noget galt i ordvalgtet.. kan da sagtens se problemet i at spørgsmålene ikke bliver lukket, men hvis det er et problem for Kandu så havde de sikkert valgt automatisk at lukke alle spørgsmål som er over f.eks 2 måneder gamle.. derfor føler jeg det som et personligt angreb på alle os som ikke har fået et brugbart svar.. Det er sikkert ikke hvad Suno havde tænkt sig, men sådan ser jeg på det..
jeg kunne jo også i protest vælge at lave en masse spørgsmål som jeg så kunne lade stå åbne bare til irritation for jer som går op i det...

Kandu kunne jo også vælge selv at gå ind og sætte en vinder på de ubesvarede spørgsmål eller helt slette dem. men det må administrator jo selv bestemme..

jeg vil ihvertefald ikke finde mig i at der bliver snakket ned til dem som har spørgsmål stående åbne...

Junior

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-03-04 21:03

CCjunior >
Du vil selv opdage det, som jeg tidligere skrev, når du begynder for alvor at besvare spørgsmål. Du glemmer helt at folk prøver at hjælpe andre herinde, altså bruger tid på andres spørgsmål. Det eneste du har til overs for det er
Citat
jeg kunne jo også i protest vælge at lave en masse spørgsmål som jeg så kunne lade stå åbne bare til irritation for jer som går op i det...

Du har åbenbart ikke fattet at folk hjælper frivilligt herinde og så er det uanstændigt at spørgsmål der er blevet besvaret ikke bliver lukket, og dem er der rigtig mange af. Og iøvrigt er kandu's koncept ikke at de lukker spørgsmål, det vil du også kunne læse om under spørgsmål til kandu, idet det er debatteret mange gange her. Sluttelig er det rart at vide at man helst skal holde sig fra dine spørgsmål, med den holdning du har til os herinde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 21:07

Det var da godt du fik det sidste med "bentjuul"

Det der sker er nemlig at man ikke gider at svare på spørgsmål fra dem der alligevel ikke værdsætter det.

Og tro mig - det opdager man meget hurtigt hvem er.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 21:18

luk dog lige... gå dog ind på min profil og se om jeg ikke er aktiv nok.. men man skal måske ha været oprettet herinde i en evighed og ha lukket alle sine spørgsmål for at det er godt nok til jer ???
som Sune skriver :
Dette er en prøve Den der inden Søndag aften har lukket flest af sine åbentstående spørgsmål vinder 503 poient. De lukkede spørgsmål overføres lie til denne tråd som dokumentation
Hav en god weekend

der står sq ikke noget om at det skal være rigtigt besvarede spørgsmål..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-03-04 21:23

Tak for ordene Refi, som du kan se, kører rillen videre han/hun har fortsat ikke fattet spor af hvad Suno skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 21:23

Uha da da - du må have det svært med dig selv.

Der ligger faktisk en god mening bag alt dette.

Men det er jo dit valg...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 21:31

"bentjuul"
Ja - han tager det desværre som et personligt angreb.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 21:34

nej.. der ligger en god mening bag dette her http://www.kandu.dk/dk/tip/7284
det er rigtigt formuleret.. men det fatter i vel hat af.. i par " rigtige " kandu brugere..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:37

Jeg melder mig ind i klubben med de "rigtige" kandu brugere..
For jeg fatter heller ikke en brik af det du skriver, men er enig med Sune, refi (langt tid siden refi) og bentjuul.

Mordex.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 21:37

Kan formuleringen ikke være ligegyldig.

Du ved jo tilsyneladende godt hvad det drejer sig om.

Så ødelæg nu ikke din weekend med dette og gør hvad du finder rigtigt.

Der er ingen grund til ophidselse.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-03-04 21:41

Nåh, nu har du forstået hvad Sunowich skriver, jamen så har vi da haft lidt ud af denne lille dialog.

//bentjuul

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 21:42

Jeg vil da ikke finde mig i at blive truet til at følge strømmen..
citat : Sluttelig er det rart at vide at man helst skal holde sig fra dine spørgsmål, med den holdning du har til os herinde.

//bentjuul

citat igen :
Det der sker er nemlig at man ikke gider at svare på spørgsmål fra dem der alligevel ikke værdsætter det.

Og tro mig - det opdager man meget hurtigt hvem er.

sådan et par havenisser skal sq ikke true mig..
det er jo ikke så svært at oprette en ny bruger og hvis jeg havde det mindste gran af dårlig samvittighed så havde jeg jo nok gjort det..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 21:44

citat igen :
Det der sker er nemlig at man ikke gider at svare på spørgsmål fra dem der alligevel ikke værdsætter det.

Du lægger vel lige mærke til at det var alment jeg skrev - du er IKKE nævnt.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 21:48

pudsigt at du så skulle nævne det lige i den sammen hæng..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 21:53

Nej det er ikke pudsigt - men du følte dig åbenbart truffet som du har gjort i tidligere spørgsmål.

Hvis din samvittighed er ren behøver du jo slet ikke at kommentere alt det her.

Jeg har ikke flere kommentarer......

God Weekend.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-03-04 21:55

CCjunior > du har ret i at jeg vil holde mig fra dine spørgsmål ud fra hvad du skrev tidligere i denne tråd og det er ikke en trussel men en kendsgerning idet det er helt frivilligt at besvare spørgsmål.
Her er citatet igen fra dit indlæg kl. 20.45

Citat
jeg kunne jo også i protest vælge at lave en masse spørgsmål som jeg så kunne lade stå åbne bare til irritation for jer som går op i det...

//bentjuul

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 21:56

>CCJunior - nu er der ingen der truer her - tværtimod er det et forum, hvor der er megen forståelse for dem der ikke har mange point, har aldrig oplevet ikke, at få en hånd, hvis nogen har kunnet, heller ikke selv om folk kun har haft få point at sætte på højkant.

Med det vil jeg sige, at linien her generelt er stor hjælpsomhed, så at man lukker et spørgsmål om ikke andet så som tak for folks ulejlighed - ja så går der vel ikke noget af dig for det.

Så kan du jo oprette et spørgsmål siden, hvor det så kan hænde der lige er nogen der kan hjælpe dig. Det går du næppe fallit pointmæssigt af - desuden er din chanche for en besvarelse også større, da dit spørgsmål så (så vidt jeg har forstået) kommer først på listen og bliver set af mange igen.

Så et eller andet sted til dig, så tænk på at du selv er ved din fremfærd er er en del af den linie der lægges her - det skulle jo gerne være et rart sted at komme, så der kommer flest muligt og også du får mulighed for at få dine spørgsmål besvaret.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-03-04 21:59

Hvis spørgsmålene ikke skulle lukkes, ville kandu ikke lave det på den måde at de kan lukkes. Dvs. der ville ikke være mulighed for at lukke, hvis det ikke var meningen.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 27-03-04 22:07

Mordex jeg er godt klar over at spørgsmålene kan lukkes. jeg gør det også.. men jeg vil da ikke lukke et ubesvaret spørgsmål fordi at nogen føler sig iriteret over det..

Hovsan. jeg svarer/spiller klog på alt hvad jeg kan, er sq da ligeglad med hvad point det gir. men jeg forventer da heller ikke at få point for et spørgsmål jeg ikke har svaret rigtigt på bare fordi det skal lukkes.. der er jo ingen fortrydelses ret.. jeg kan ikke gi 500 point væk 2 gange fordi mit spørgsmål ikke bliver besvaret så jeg vælger at lade det stå åbent så lang tid så muligt...

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 22:38

>CCjunior - man bestemmer jo helt klart selv, har heller ingen anelse om, tidshorisont eller i hvilken grad dine spørgsmål er blevet besvaret - men det er blot min erfaring ved at orientere mig lidt, at det er sparsomt med besvarelser der kommer, hvis et spørgsmål bliver #gammelt" - det var den ene side af min kommentar.

Den anden side handlede om, at skal man gensidigt kunne yde hjælp og blive hjulpet på et sted som her, så handler det også om at stikke fingeren i jorden og finde ud af, "hvordan gør man her" - det gælder både det skrevne og uskrevne - folk der har været her længe har jo så en fornemmelse af det, som vi der er kommet til senere så må lytte til.

Det er jo frivilligt at være her, så kan man lide stedet så bliver man, respekterer og er ved sin tilstedeværelse med til at forme stedet, men det kan jo godt foregå i dialog frem for i kamp - men måske i emnet "kampsport" hvis det findes

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 3 point
Dato : 28-03-04 23:59
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:02

Det bliver en lodtækning mellem molo hovsan ellebye

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:03

Så Sune.
Nu er det blevet mandag. Konkurrencen er slut. Hvem vandt?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:04

Ok Mordex det var sku lige på falderebet kigger lie på dem

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:05

Det forstår jeg ikke. Hvor er dokumentationen???? Den skulle du jo have i denne tråd.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:05

Det forstår jeg ikke. Hvor er dokumentationen???? Den skulle du jo have i denne tråd.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:05

JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg tænkte det nok.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:08

Tak for svaret Mordex.Det må jeg sige det sku timing

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 00:08

Snyder han.........
Bare gå til den Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:10

Jeg er super
Men hvor er de sidste 500 punkter???

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-04 00:12

Nej det er sku da en tråd der fortsættes hvergang den ik er med i de seneste 25 men du ka da bare give dem til en anden hvis du er utilfreds

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-03-04 00:14

??