/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Privat annoncering
Fra : Hovsan
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 27-03-04 14:02

Er Kandu beregnet på privat annoncering? Har ikke kunnet finde noget om det - men undres, når tip viser sig at indeholde privat annoncering af f.eks. serviceydelser, som et netop aktuelt tip.

Er det ok og acceptabelt her, skal folk selvfølgelig have et rimeligt antal stjerner i forhold til brugbarheden af den tilbudte ydelse - ellers må det jo handle om nul - altså ikke brugbar.

Vil jo gerne være rimelig i forhold til bedømmelser, så det vil være dejligt, hvis nogen kan svare.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-03-04 14:05

Det er da 100% iorden at smide et tip i ny-og-næ omkring private aktiviteter....

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 27-03-04 14:11
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-03-04 14:52

Kandu er med sikkerhed ikke "beregnet" på privat annoncering.
Men der står ikke noget om du ikke må.
Så - sålænge det ikke bliver "misbrugt" , tror jeg ikke der er nogen der brokker sig.

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 15:08

>refi - Ok, det er så også det jeg har fundet frem til - måske er det også fint nok, at det finder sin egen balance. Synes også det kan være fint nok og relevant, men hvor relevant man oplever det er jo selvfølgelig et spørgsmål om egne forventninger.

For mig er det også fint nok, så længe det der er fint med at bruger hjælper bruger ikke oversvømmes af reklamer uanset arten.

Så jeg har fået et fint svar på mit spørgsmål og vil hermed lukke spørgsmålet.

Takfor hjælpen

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 15:13

> dscoop80 - Når jeg stiller spørgsmålet, så har jeg læst det du linker til, men har jo netop ikke her kunnet finde noget.

> konkurrencesvar.dk - Mit spørgsmål gik jo egentlig på om der var tilkendegivet noget om det fra Kandus side.

Tak for Jeres hjælp - pointene gives til Refi for et fyldestgørende svar

Godkendelse af svar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 15:14

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 15:14

Jeg tror "den slags" falder på plads af sig selv.
Når nogen kommer og vil sælge el.lign. bliver de jo gerne henvist til QXL.
At nogen så bruger deres hjemmeside som kandu-navn er der såmænd ingen der har noget imod.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 15:15

selv tak

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-03-04 15:21

Citat
Kandu er med sikkerhed ikke "beregnet" på privat annoncering

hmmm....
Kandu er med sikkerhed interesseret i sidefremvisninger (hits) hvilket de også får ved private annonceringer...

Citat
sålænge det ikke bliver "misbrugt" , tror jeg ikke der er nogen der brokker sig.

Det er så et problem hvis brugerne bliver generet af disse tips, men her er det jo netop at et tip om sommerhusrengøring ikke behøves læses for den enkelte bruger, men ligger i en database for dem som måtte have interesse og fnder tips'et via en søgning

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 27-03-04 15:31

Ja, det med at man kun behøver, at læse såfremt emnet har interesse har du da ret i - men her er det jo så også, at forskellige forventninger kommer ind.

Nu er f.eks. det omtalte tip i hus og have - ja, men jeg har da både hus og have og synes selvfølgelig, at der er utrolig mange ting omkring det, hvor man gensidigt kan udveksle og give hinanden tip - så det har da klart min interesse.

Men nu har jeg ingen sommerhus og mine forventninger gik vel også mere på tip som kunne bruges for mig og af mig i min dagligdag, altså omkring ting, hvor jeg selv skal have hænderne op af lommen og ikke, hvor jeg kan købe mig til ydelser, for da havde jeg nok brugt telefonbogen eller andre søgninger på nettet.

Så på den måde handler det jo selvfølgelig også om, hvad den enkelte regner for et tip.

Jeg synes jo netop Kandu er god - på baggrund af den linie jeg sporer, der handler om, at vi hver især har nogle områder, hvor vi kan dele ud af vores ideer og viden til hinanden og på den måde giver hjælp til selvhjælp.

I tilfælde hvor man ikke ser det kan løse et problem, da er det da også fint med tip om, hvor hjælpen så kan hentes.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-03-04 15:41

Citat
eller andre søgninger på nettet.

Jeps, og så får du måske kandu.dk i et af resultaterne, og så får kandu.dk en bruger mere

jeg blev selv bruger på den måde for 2 år siden, og de fleste finder kandu.dk på denne måde