/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "888"
Fra : ellebye
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 27-03-04 13:10

Tillykke med 3. præmien, og tak fordi du ville være med på "spøgen".

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-03-04 13:44

??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 13:49

Næ, næ se dette spørgsmål uffe.

http://www.kandu.dk/dk/spg/36760

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 13:51

Ok, du går nok i ring, men så se dette:

http://www.kandu.dk/dk/spg/36731

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 27-03-04 13:51

dette ??
prøv at klikke på linket

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 09:50

Hej Ellebye
Sidder og kommer i tanke om én ny konkurrence du/vi kan lave.
Junior skal vel ha' et navn på et tidspunkt Ved godt det kan blive en meeeeget lang tråd, da der findes mange drengenavne, men du finder sikkert på noget, som kan gøre det lettere....

Frida...

Ps. Har mor og barn det godt?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-03-04 10:12

Ja, vi var dernede at se ham i aftes, og nejjjjj hvor var han nuttet. Det er første gang jeg har set en lille baby helt glat i huden uden rynker, "lige til at spise".

Moderen har det helt fint, fødslen startede kl. ca. 2200 i forgårs og datteren nedkom kl 0527, så alt i alt en rimelig hurtig førstegangs fødsel.

Vægt: 2450 g, længde: 46 cm, så propertionerne er helt nomalt i forhold til de ca. 2-3 uger for tidligt. Men det skal han nok komme efter.

Sutte- og gribe reflkser er også helt ok.

Faderen har det også, efter omstændighederne også godt, jeg tror han led mere end datteren.

Jeg lægger nok nogle flere billeder ind under:
www.ellebyes.dk/barn.htm
så kan du jo, hvis du ønsker det, følge "udviklingen".
Jeg kan ellers se, at nogen tror at Ram og jeg er samme person, hertil er kun at tilføje osv. men det er jo ikke mit problem.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-03-04 10:22

Nå!! er du nu pludselig Ram?? - Tja det kan jeg da osse kun grine af -
for jeg ved jo bedre

Fin størrelse Junior har - taget i betragtning at han kom før tid.
Forresten er det helt typisk, at moderen tager fødslen mere roligt end
både faderen og bedsteforældre

Frida...

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 10-04-04 22:12

Hej Elleby

Jeg var lige inde og "lure" på din HP - uha hvor det rykker når jeg ser sådan en lille lækkerbidsken
Stort tillykke.

Kh.
TulleTine