/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "refi"
Fra : ellebye
Vist : 337 gange
500 point
Dato : 27-03-04 13:07

Tillykke med 1. præmien, og tak fordi du ville være med på "spøgen".

Mvh
Ellebye

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 27-03-04 13:19

Jeg takker endnu engang og skynder mig at pointere at jeg håber KANDU forstod spøgen - ellers må de jo brokke sig.

Masser af gratulationer med barnebarnet (også til forældre) herfra

Mvh

Refi

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 13:22

Jeg tror ikke at kandu vil gøre noget, det er/var trods alt kun en spøg, og jeg har jo ikke udlovet nogen "fysiske" præmier.

Endnu en gang tak, og fortsat god wweend.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 13:25

selv tak
For jer bliver det jo nok en helt speciel weekend.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 13:33

Jeps, "bruset" har ligget på køl de sidste par dage.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:34

Øh....Kandu er sgu da ligeglade med, hvad I gør med Jeres points

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 13:47

Ja - sålænge det kan ses at det ikke bare er bytteri.

Men lad det nu ligge og lad os alle glæde os på "ellebye"s vegne.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:50

Nåååå - siger du Refi, at du er den samme profil som Ellebye?

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 13:52

Hold nu op "frida"
Det tror du ikke selv på

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 13:54

Frida nu må du ikke fornærme mig, mig refi

Og det havde jo slet intet med bytteri at gøre, jeg måtte nødvendigvis trække lod mellem de rigtige svar.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 13:58

Det ved du da ikke om jeg gør? men når du mener, at Kandu gider beskæftige sig med pointbytteri, må jeg gå ud fra, at I er den samme profil. Kandu accepterer ikke pointsnyd mellem egne profiler, men det er sådan ca. osse det....

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 14:01

>Frida det vil du vide når du har lagt en mail til mig.

ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-03-04 14:07

Ja det er godt ellebye
Min pointe er ikke om du og Refi er samme person - det tror jeg ikke I er, men derimod, at vi må gøre lige nøjagtig hvad vi finder for passende med vores point - så længe vi ikke giver point til os selv...

Citat
Det er ikke imod vores regler at have flere profiler, så længe man holder pointene hver for sig.

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 14:41

Ja - det siger vel alt

Min sti er ren.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-03-04 14:48

Det jo netop det Frida, og det giver os da en frihed til at administrere vores point som vi selv syntes, og den ønsker kandu ikke at tage fra os. (heldigvis).

Og derfor syntes jeh på den anden side også at en som ofa i den grad dummede sig ved at give sig selv point, og her er det på sin plads at skride ind fra kandu's side.

ellebye