/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Ang. Webcam i Ribe?
Fra : danni7
Vist : 734 gange
40 point
Dato : 26-03-04 21:10

Under "Tips & Tracks" står der man kan se fisk med webcam i Ribe. Hvordan virker det? Skal man være medlem?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-04 21:32

Der står ikke noget om medlemsskab, men den er meget længe om at loade.
http://www.fiskekamera.dk/

Rul lidt ned ad siden.
OBS! Højst 10 brugere kan se livebilleder ad gangen.

Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 11:07

Nej du skal ikke være medlem - Du skal bare have en meget stor tålmodighed - Der kan som "emesen" skriver kun være 10 på ad gangen.
Du kan i øvrigt også følge storken på webcam i Ribe.

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 29-03-04 12:32

Hej danni
Som tidligere skrevet skal du ikke være medlem (men være tålmodig). Det grå felt der kommer op når du åbner siden www.fiskekamara.dk, vil når den har "loadet" alt fra siden ned blive til en lille fjernsynsskærm, hvoor du kan følge fiskene. Der er specielt en havlstor aborre der svømmer på hovedet der tit er henne og "kikke". Kameraet er dog ikke vendt på hovedet da der også er en del fisk der svømmer "rigtigt".
Jeg ved dog at der hart været nogle problemer den sidste uges tid, så prøv igen og giv den lidt tid
MVH
Topper
Ps.
Har lige været inde og se og den kører helt fint nu

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 29-03-04 15:08

Hej
Nu har jeg været inde på siden for at tjekke, og nu får jeg desværre den besked at siden ikke eksisterer hmmm. prøver igen senere eller i morgen
MVH
Topper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-03-04 23:38

Det er fordi du har skrevet forkert i dit eget link - prøv at bruge www.fiskekamera.dk - det virker.

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 30-03-04 11:52

Hej refi
Det kan jeg godt se, men det er desværre ikke derfor da jeg ikke brugte det link, men brugte linket på ribe bynet http://www.ribe.bynet.dk. Linket (billede) er siden igår blevet fjernet til fordel for et link til "storke-webcam", fiskekamera-linket ligger nu ude i menybaren på venstre side. Ellers kan følgene link benyttes http://194.255.126.69/bynet/fiskekamera_2003/.
Jeg synes at der går rigtigt langtid før siden åbner, sådan var det ikke da siden startede, men er man tålmodig kommer den dog op
MVH
Topper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 11:57

Ja det er vel storketid nu.

Det har været der i nogen år og er sjov at følge.

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 16-06-04 13:39

Hej
Det er desværre ikke meget der sker i Ribe. De har stadig ikke fået siden op og køre. Så denne tråd kan hvis godt lukkes.
Jeg skal nok ligge et inlæg ind hvis siden kommer op igen.
MVH
Topper