/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
bjerg lori
Fra : linux
Vist : 1625 gange
100 point
Dato : 07-05-02 20:55

Hej vi har fået os en bjerg lori... Hun
er der nogen der kender noget til suplement til kost hvad den må få og ikke må få
det er kommet os for øre at man kan få dem "stue rene",passer dettte?
hun er 100% tam
foder pt. lori "pulver" ..æbler.. banan ..parkit blanding
Det virker som om hun sidder og kalder på os. Dette gør hun temligen højt. Er dette noget man kan vænne hende af med?

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 100 point
Dato : 07-05-02 22:03

Det kunne måske være en ide at tilmelde sig Lori Klubben, der burde det være muligt at få hjælp. Der er en del artikler om fordring, og hvis du ikke kan finde noget brugbart har ejeren af siden, sikekrt ikke noget mod at besvarer en mail.
http://www.lorisiden.dk

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 10-10-02 15:24

Foder til bjerg Lori kan være: masser af FRISK frugt, yoghurt, juice, mælkebøtte blade og nektar pulver. men kik på http://lorisiden.dk som er en meget god side for Lori ejer.