/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjælp google kan ikke finde min side
Fra : Michaellehto
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 23-03-04 21:47

Hey ville hvad jeg skal gøre for at når jeg f.eks. søger på google efter min side som er time2party.dk kan den ikke finde den jeg har også indsat keywords men det virker heller ikke når jeg søger på dem.. nogen der kan hjælpe ???

Hilsen Lehto

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-04 21:50

Skal man ikke tilmelde sin side så google kender webadressen?

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 23-03-04 21:52

hej ved ikke hvad du skal gøre men jeg kan da godt komme ind på siden.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 21:55

Google søger bl.a. på meta-tags og skal derfor ikke tilmeldes.
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at dit site skal have "været på" et stykke tid før det bliver "fanget" af søgemaskinerne?!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 23-03-04 21:56

undskyld misforstod dig kan heller ikke finde den i søgefeltet.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 23-03-04 21:57

Der er da ikke noget ivejen,når man bruger linket fra siger den at siden er temp ude af drift

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 23-03-04 21:59

Jeg ved ikke ud fra hvilke kriterier de ryger ind på google,jeg har aldrig tilmeldt min ,men den er der også

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-04 22:00
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-03-04 22:01

time2party.dk er åbenbart til salg.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-03-04 22:02

Der er jo forskel på metatags og keywords. Keywords er det som klienten taster ind for at finde dit site. Metatags er de søgeord som søgemaskinerne selv "finder". Fælles for dem begge er at de skal skrives i sites HEAD.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-04 22:02

Prøv dette link:
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html
Så skulle du kunne tilmelde din webside, men det tager lang tid at få den registreret og som regel virker den automatiske søgning hurtigere, men der sker bestemt ikkenoget ved at gøre det.
Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-04 22:05

Dine meta keywords er rimeligt almindelige så du vil komme langt ned i rækken af sider da dem der betaler (annoncerer) kommer først og dernæst kommer dem med mange klik.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-03-04 23:12

Hej Michaellehto

Min hjemmeside var at finde på Google et par dage efter jeg havde oprettet den. Men som Teil skriver, er den adresse til salg. Det er i hvert fald den besked vi får når vi søger med www.time2party.dk på Google

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 23-03-04 23:30

Jeg synes det ser rigtigt ud men måske er jeg blevet tegnblind, er der nogle der kan se fejl ?

<title>Time2party</title>
<META NAME="DISTRIBUTION" CONTENT="GLOBAL">
<META NAME="Keywords" CONTENT="fest, diskotek, discotek, disco, disko, party, htx, lyngby, players, lehto, Lyngby htx">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<center>
Der går en tid fra du tilmelder på google (det har jeg gjort for dig) til den slår igennem.

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 24-03-04 09:47

Hej Letho.

Lige et lille tip til dig.
Jeg kan se at din hjemmeside har samme funktion som en af mine.
Jeg har en loge hvor vi 3-4 gange om året holder fest. Der bliver altid taget 200-300 billeder sådan en aften.
Og for som stadig bygger vores sider i html er det et kæmpe projekt at lave et pænt galleri.
Men jeg har fundet et lille smart program som kan lave det for dig på 10 min.
Gallery fx, er hvist noget du kan få glæde af. Du kan hente det her:
http://www.darkwet.net/main.asp?page=galleryfx/home.html&left=galleryfx/left.html

Mvh
Wofler

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 24-03-04 10:00

Mht. metatags er her en side der forklare alt på dansk : http://www.metamaten.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 11er

Dato : 24-03-04 12:07

Der går altid lidt tid inden din side vil blive at se på søgemaskinerne. Typisk 1 - 3 måneder.

Jeg vil anbefale dig at tilmelde dit site ved http://dmoz.org/World/Dansk .

Hvis du tilmelder dig her så kommer du automatisk i de fleste søgemaskiner.

Endnu et tip:

Søg for at dine meta tags er i orden. Noget søgemaskinerne også går efter er din Titel på siden.
Hvis du vil have en rigmelig høj placering skal du komme nogle af de vigtigste søge ord op i din titel.

Eks. <title>time2party - Diskotek, Disco, Party i Lygby</title>

Mvh. 11er

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 25-03-04 20:22

Hey tak for de mange indlæg det med at domændet er til salg har jeg skrevet til dem og det var en fejl så de brude have fjernet det nu.