/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
uventede cursorspring og spring i tekst
Fra : dmxfgs
Vist : 749 gange
40 point
Dato : 23-03-04 10:38

er teksten til kandu:
Dmxfgs:

Cursorspring og spring i tekst nå jeg skriver

Jeg har en Compaq Presario laptop der har fungeret perfekt i 3 år

Nyt er at jeg, når jeg skriver, pludselig og uventet skriver et helt andet sted i teksten fordi cursoren af sig selv er sprunget.

Det sker både i Word og i Works uafhængigt af om det bruges mus eller pegeplade.

kh T

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 23-03-04 10:40

Lægger du håndled ned på maskinen når du skriver?

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 11:36

Jeg har i skrivende stund, samme problem på min bærbar. Jeg har fundet ud at, at det skyldes at jeg ofte rammer diverse knapper (herunder enter, piletasterne, pagedown osv.) fordi knapperne sidder så kompakt. Nogle mennesker er bare ikke skabt til at bruge bærbar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-04 11:38

Periodisk strømsvigt - prøv at sætte den i stikkontakten.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 23-03-04 12:14
Accepteret svar
Fra : IDEAN

Modtaget 40 point
Dato : 23-03-04 12:20

Touchpad´en har også en del med mine problemer at gøre. Mens jeg skriver, kan jeg ramme touchpad´en og så er helvede løs. Min fortrydknap i Word er ved at være tyndslidt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-04 15:14

Prøv også en scan hos : http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dmxfgs

Dato : 24-03-04 10:26

Tak for svaret IDEAN.