/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fik nogen frataget point i går?
Fra : 3773
Vist : 614 gange
500 point
Dato : 23-03-04 09:01

Greb kandu ind overfor oraklet Ofa og alle hans skyggeprofiler igår. Så lige han scorede 4 - 5000 point til sig selv, men han optræder ikke på top ti. Lidt klodset at lave det med egne profiler ofa!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 09:05

hahaha...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 09:09

Har jeg ret Zerg? Så er han fandeme på linie med tagpap.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-03-04 09:11

Det er næsten synd for tagpappet, synes du ikk?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 09:13

Jo, grim sammenligning.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-03-04 09:23

hjernekapacitet som et vådt stykke bølgepap. Ofa dog dog

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-04 09:26

En pakke Havregryn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 09:27

At det samme ikke er overgået dig SunoVITS, er en middelsvær gåde!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-04 09:43

Håber du selv forstår hvad du skriver og hvor er di logo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-04 09:43

t må jeg helre skynde mig at skrive

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 09:50

helre = hellere

Kunne ikke lade være

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 09:54

Forstår du hvad han skriver Idean?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-04 09:55

3773>du er sku da for meget,jeg har svoret ikke at blande mig i navle pilleriet her i smalltalk,men du kan sku få sat mit pis i kog,du roder
rundt i andres gøren og laden som en anden sladder kælling,syntes du ikke
selv din egen personelige point udeling er lidt mistænkelige>

http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=68312

Klovn.
Manse9933

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:02

Du har vist glemt at følge med lille Manse. Nøjagtig som Ofa gør du dig til herremand over andre, uden at give dig tid til at checke lidt history først. Jeg ved aldeles udemærket hvem der har scoret point ved mig. Jeg ved også hvorfor. Og til din orientering har jeg een og kun een profil, uanset om du tror det eller ej (jeg er også bimlende ligeglad om du gør).

Følg lidt med at bland dig udenom, fæhovede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:03

Nåh, undskyld. Kunne lige se du underskrev dig med klovn. Det var nok mere passende.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:06

3773: Nej det virker meget underligt. Jeg tror han taler i koder.

Manse: check lige de seneste tråde inden du går igang med dit crap. Eller er det for mange bogstaver lige efter hinanden??

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 23-03-04 10:06

træk dog vejret og spis en kiks!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-04 10:10

Jeg gider ikke at gå i dialog med dig(spild af tid)for mig er du ikke andet end en klovn som søger opmærksomhed,over and out.
Manse9933

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:13

Direkte oversættelse af Manses gylle:

Jeg TØR ikke at gå i dialog med dig(er bange for dig) og jeg er ikke andet end end klovn der søger opmærksomhed. Johnny bruger ikke gummistøvler! Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-03-04 10:14

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:17

Manse var dit " " et forsøg på dialog?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:17

Lige i øjet Idean. Læs og forstå (du er jo pædagog).

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 10:21

Følger bare med, måske man skulle nedsætte sig som forfatter, der er jo snart stof til flere bøger. Hvem ved, måske kunne man blive forfatteren til Harry Potters afløser og komme ind på top ti listen .............. over de der tjener flest penge.

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:23

Harry Potter & Pointslaverne lyder som en fin titel til din næste bog så. Tror bare ikke den bliver så nem at filmatisere.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:26

Down to scratch. Læs lige spørgsmålet øverst. Det var faktisk det jeg gerne ville have svar på. Manses udgydelser er mig uendelig ligegyldige. Jeg skal medgive det ikke rager mig, men jeg er som mange andre et nysgerrigt menneske. Specielt når glashuset åbenbart er ramlet rundt omkring en der skød med sten!

Accepteret svar
Fra : IDEAN

Modtaget 510 point
Dato : 23-03-04 10:31

3773: Det kunne godt tyde på det! Det er heller ikke et vanvittigt smart trick, at beskylde alle andre for det ene og det andet, også afsløre sin egen ekstra profil. Det siger lidt om intelligensniveauet

Kommentar
Fra : IDEAN

Dato : 23-03-04 10:34

ellebye: Du kunne også alternativt overveje en anden indgangsvinkel til din bog. "Klodernes Kamp - om brødristeren"......ved ikke om der kommer lidt copyright-problemer med i spillet

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 23-03-04 10:39

Tak for svaret IDEAN. Det har lugtet før ( de der ekstra nogen). Boye har altid været åhh så flink ved lille Ofa osv osv.

Så fik vi lidt underholdning igen idag.

Må freden hvile over kandu og alle kandu'erne. Specielt de rare kandu'er.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 10:42

IDEAN, glimrende forslag til titel, men som du rigtigt skriver kan der være copyrights på "klodernes kamp". Hvad den "Idioternes kamp" ??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 23-03-04 10:42

IDEAN, glimrende forslag til titel, men som du rigtigt skriver kan der være copyrights på "klodernes kamp". Hvad den "Idioternes kamp" ??