/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sodastream???
Fra : AKZO
Vist : 2664 gange
20 point
Dato : 22-03-04 15:13

Hej

Er der nogen der ved om man stadigvæk kan købe kulsyre til de her gamle sodavandsmaskiner (sodastream) Og hvor kan man evt købe dem??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-03-04 15:15

Har du prøvet kundeservice i Kvickly Extra?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 15:15

Efter hvad de siger i min brugs, er det slut. Så det er kun hvis du finder et restparti et sted. Om Air Liquid (tidl Hede Nielsen) kan fylde en for dig ved jeg ikke, men du kan jo ringe og spørge.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-03-04 15:16

Jeg købte to patroner, da man stoppede med Sodastream for et par år eller tre siden (kan ikke huske præcis hvornår).

Kommentar
Fra : Rina2

Dato : 22-03-04 15:16

Hej

Jeg har hørt at man stadig i nogle Matas butikker kan købe kulsyre.

mvh
Rina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 15:18

Jeg var i matas Næstved storcenter den anden dag der stod en dame og ville have to ombyttere og fik at vide at det har de ikke mere
mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-04 15:21

Brugsen St. Ajstrup i himmerland har dem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 15:24

Hi hi ja det tænkte jeg også at du måtte kunne finde et sted i Jylland

Så for s.... nu får jeg det halve land på nakken

Hav en god solbeskinnet dag Suno

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 22-03-04 15:41

Tror også de stadig kan købes i Tyskland.
De er stadig populære dernede.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 22-03-04 16:55

AKZO

Jeg bor i midtjylland lige i verdens navle mellem Århus Silkeborg Viborg og Randers i begge vores supermarkeder kan man stadig købe dem.

Mvh
Mira

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 22-03-04 20:27

tedd.
brugsen i St.Ajstrup styrer!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-04 21:45

Jep danmarks bedste lokalbrugs!

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 22-03-04 22:39

Hej alle

Tak for de mange svar......Det er da vist sådan lidt "som vinden blæser" hvor man kan finde dem - hi hi og da det blæser meget her i VESTJYLLAND kan det være at jeg er heldig at kunne finde en her omkring - ellers skal jeg til Tyskland i næste uge, så der ryger nok lige et par stykker med i traileren - her i jylland bruger vi nemlig trailer når der handles i Tyskland.

Hilsen AKZO .......Trailer-folket styrer

Godkendelse af svar
Fra : AKZO

Dato : 22-03-04 22:40

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-04 23:11

selv tak

Kommentar
Fra : phoenix25

Dato : 28-07-05 22:26

man kan stadig købe nogle ret syret versioner og nye modeller i england.. bare søg på netttet efter sodastream.. de koster mellem 6-700 kr stk.. men der kan man også få alt tilbehør hele tiden!

hilsen mikey

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 29-07-05 09:54

Hej Mikey

Jeg kan se at mon ozze kan få dem i Norge og Sverige - i Norge fra maj 2005. Mon ikke de kommer her til landet?? Hvis de ikke allerede er på markedet?? Det er da en flot maskine! hi hi