/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel - sidetal i sidehoved..
Fra : Dkkasper
Vist : 790 gange
100 point
Dato : 21-03-04 15:46

Hvis jeg har 3 ark i en excelfil - og de skal nummereres. Hvad skal jeg så gøre for at få det første sidetal til at være fra f.eks. side 4. Jeg er klar over jeg skal markere de 3 ark for at få dem til at passe sammen indbyrdes med sidetallene.

Jeg har siddetalsangivelsen til at være i sidehoved.

Jeg har forsøgt at finde et sted ligesom i word hvor man kan angive sidetalsstart - men kan ikke finde det i xcel - ved ikke om det findes heri.

Kan i hjælpe?

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-04 15:49

Citat fra excel:

Change the page number for the first page
Click the worksheet.
On the File menu, click Page Setup, and then click the Page tab.
In the First page number box, type the page number you want to appear on the first page of the worksheet.
To have Microsoft Excel automatically number the pages of the worksheet, type the word Auto in the First page number box.

Note Excel prints page numbers only if you include page numbers in the header or footer.

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 21-03-04 15:51

Jeg har selv fundet frem til det - men du får nu pointene alligevel... er vist mest fair..

men tak alligevel...

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 21-03-04 15:52

Tak for svaret dscoop80.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 21-03-04 15:52

Var så lidt...