/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Skanderborg
Fra : karin42
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 21-03-04 14:20

Er her nogle der kendte en der var cykelhandler i skanderborg - Adelgade ? måske er det en søn der driver den idag . Navnet var jensen - og han skulle ha' druknet i skanderborg sø omkring sidst eller midt i 70'ne ! karin.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 21-03-04 15:19

hej Karin
Har du prøvet at søge efter avisarikler i den periode.
Du kan finde dem her:
http://www.statsbiblioteket.dk/service/undermenuer/mikro/danske_topo.htm

Lis

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-03-04 15:44
Accepteret svar
Fra : ockendon

Modtaget 50 point
Dato : 21-03-04 16:22

Det er en Keld Jensen som har en cyckelforretning på Adelgade i Skanderborg i dag. Den har han haft i mange år, men jeg ved ikke hvor han kommer fra. Hvad med at ringe manden?

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 21-03-04 16:26

Du kan også prøve at kontakte det lokalearkiv.

Lis

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 21-03-04 20:04

Tak for svaret ockendon.
    tak for dit svar - det prøver jeg mvh karin