/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Esrum Å
Fra : danni7
Vist : 787 gange
50 point
Dato : 21-03-04 11:51

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om Esrum Å (Ikke hjemmesider). Hvor fisken opholder sig, hvilke fisk der er, hvilke steder af åen der er bedst at fiske i og hvad de spiser? Jeg ville gerne høre fra en der har erfaringer derfra og som vil dele lidt ud af dem?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-03-04 20:07

¨Jeg kender én, som fiskede der for længe siden. Han fangede ørred på flue - specielt en hjemmekomponeret vådflue med vinger af spejlet fra skovskade. Spørg mig ikke, om han skød fuglen med slangebøsse!

Kommentar
Fra : crosser1

Dato : 10-04-04 12:26

du kan gå ind på www.fiskeringen.dk de har en video film om esrum så og om hvad de sætter ud af fisk....
håber du kan bruge det til noget...

Kommentar
Fra : crosser1

Dato : 23-04-04 20:59

husk at lukke spørgsmålet..