/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Langkawi
Fra : Industri
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 20-03-04 16:05

Jeg spurgte min kone om hun kunne huske ordet LANGKAWI, og i hvilken forbindelse. Nu spør jeg "publikum" : I hvilken forbindelse??. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 16:06

Malaysia...... ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 16:10

Skøn ferieø

Da der ikke er noget at vælge imellem, hvad forventer du så?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 16:36

HALLOOOOO Feedback tak

Kommentar
Fra : lally

Dato : 20-03-04 17:12

Langkawi
Langkawi er en spændende øgruppe med mere end 100 små øer, hvoraf hovedparten er ubeboede. De største øer er beliggende i den nordligste stat, Kedah, godt 30 km fra fastlandet og Kuala Perlis, hvor det Indiske Ocean og Melakastrædet mødes. Hovedøen, Pulau Langkawi, er rig på tropiske skovområder, eksotiske planter og nogle af verdens smukkeste og mest uspolerede strande. Langkawi råder over store gummitræsplantager, flotte højdedrag, der inspirerer til vild trekking i små rammer. Lej en knallert for en dag, og tag på opdagelse. Gør stop i en af de små landsbyer og kom tæt på befolkningen, der åbent og hjerteligt gerne tager dig med ud til rismarkerne og viser dig, hvordan man primitivt – men effektivt – får mest muligt ud af jorden og bjergskråningerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 17:24

Flot rejsebeskrivelse, men jeg kunne nu godt tænke mig at vide meningen med spørgsmålet.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 20-03-04 17:49

Hvem vil være milionær??

Frida...

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 20-03-04 18:09

hej frida!
Jeg har ikke helt tjeck på det spørgsmål du stiller!!
Mvh la.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 20-03-04 18:09

hej frida!
Jeg har ikke helt tjeck på det spørgsmål du stiller!!
Mvh la.

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 20-03-04 19:12

Det var en TV udsendelse for nogle år siden, hvor studieværterne sagde man kunne vinde en rejse til Langkawi, Hvad hed denne udsendelse. ( Jeg tror nok jeg ved det, men vil gerne høre andres mening).

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 19:20

Frida har jo svaret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 19:21

Og hvem vil være millionær ???? det vil Refi

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-04 21:39

langkawi er en ferieø i det nordvestlige Malaysia, der er dog også et cykelløb der hedder "Tour de Langkawi", hvor bla. CSC tidligere har deltaget.

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 21-03-04 07:49

Tak for svaret ahtn.
   Der er desværre ingen der har forstået spørgsmålet. Men tak for forsøget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 08:37

Så skulle du måske spørge så alle vi enfoldige også forstår
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-03-04 10:58

hej industri
kan det have været i "Hit med tandbørsten" ? det er bare et gæt
mvh ahtn

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-03-04 11:11

sorry - jeg mener da "husk lige tandbørsten"
ahtn

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 21-03-04 15:14

Det er netop det jeg mener. Jeg mener at kunne huske at Casper Christensen spørger sine gæster skal I Til Langkawi eller til Vollsmose ( det kunne også være et andet sted), så hvis der er et par stykker mere der mener det samme , så vil jeg føle mig ganske sikker.MVH

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-03-04 15:55

hej industri
sorry at jeg heller ikke fattede dit spørgsmål fra starten - men jeg tror altså du har ret, det var "husk lige tandbørsten" - men hovedet på blokken vil jeg ikke lægge - men næsten. måske kunne du via Danmarks Radio, få Casper himself til at svare på spørgsmålet.
ha en go weekend
mvh ahtn

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-03-04 20:16

hej igen
nåh - nu er Casper Christensen jo tilknyttet TV2 - der kunne du måske også få hjælp.

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 22-03-04 18:06

Jeg takker for alle besvarelser, også for dem jeg muligvis har vildledt. Sorry.