/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
TRITAN hunting
Fra : D_A
Vist : 1108 gange
20 point
Dato : 19-03-04 21:33

jeg ville høre om en TRITAN hunting luftgevær var godt...
skriv helst kun hvis du selv har et

Accepteret svar
Fra : slumse

Modtaget 20 point
Dato : 28-03-04 17:22

Hej...

Jeg købte et sidste sommer... Skød ca 700 hagl med det, og fik det aldrig rigtigt skudt ind før skæftet knækkede. Så fik jeg det limet og tapet sammen så det holdt, og efter endnu 100 hagl, så var geværet blevet så dårligt, og fjederen så slapt at man kunne følge haglet med det blotte øje... Mit værste køb nogensinde... så hold dig fra det.

Kommentar
Fra : pzyko

Dato : 17-04-04 16:47

øøøhhhh.....OK! :)

Kommentar
Fra : D_A

Dato : 18-04-04 17:25

hvad mener du med "øøøhhhh.....OK! :)" pzyko hvad skulle det hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : D_A

Dato : 18-04-04 17:25

Tak for svaret slumse.