/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Narkomaner i pyamas!!!!
Fra : Nick15
Vist : 756 gange
63 point
Dato : 19-03-04 15:53

Hej jeg leder efter nået musik ligesom tim og gordon:narkomaner i pyamas

kender godt gramsespektrum, hvad snakker du om, ja bare kom med nogle foreslag altså album...!

det skal være sjov musik...!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 16:29

Jeg vil meget gerne høre fra dig Nick15, hvis du finder Torsdags-sangen : Øv... Jeg er stiv med Don Carlo

..se her : http://kandu.dk/dk/spg/17141

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-04 16:35
Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-03-04 16:42

der må da findes noget med tæskeholdet.

johnni.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 19-03-04 17:24

Alexanderband, klub klam ex.

Accepteret svar
Fra : SEPPE

Modtaget 63 point
Dato : 19-03-04 17:25

Onkel Dum, pikkesangen, Roben & Knud

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 19-03-04 17:27

hvor kan jeg downloade den nye Christiania's cd...? og Total Petroleum...?

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 19-03-04 17:30

Hej

Svedbanken
Monrad & Rislund (Går hvist under Total Petroleum som molokyle påpegede)
Rollo & king har oxo lavet nogen parodier
Ellers se efter hvad de forskellige stand-upper har lavet af ting

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 19-03-04 18:38

Re: Jeg vil meget gerne høre fra dig Nick15, hvis du finder Torsdags-sangen : Øv... Jeg er stiv med Don Carlo

..se her : http://kandu.dk/dk/spg/17141

</MOLOKYLE>

Jeg har fundet den...!

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 20-03-04 12:35

"Roger and Over" er også total griner, men de er ikke lige til at få fat i.

Så er der "Selvsving - i selvsving"

"Svedbanken - Chris og Chokoladefabrikken". Det er også dem der står bag "Drengene fra Angora" på DR2. Dem kan du også se her: http://www.dr.dk/skum/angora/

"Red Warzawa" er også altid sjove.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 20-03-04 18:06

Monrad og Rislund hed Totalpetroleum før de blev til "Monrad og Rislund" (Enormt fine fyre i øvrigt!)

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 29-03-04 09:09

www.alexanderband.dk <<-- er bare for sjovt....... (kan hentes gratis (lovligt) ellers køb CD'erne af dem, det har de sku' fortjent)

MVH

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 02-04-04 16:23

balblalbd