/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Slægtsforsknings program
Fra : alice_trauelsen
Vist : 938 gange
20 point
Dato : 04-05-02 13:24

Hej
Hvad er det for et program, du har købt i Netto, hvad hedder det, og hvornår har du købt det ?

Mange hilsner
Alice

Accepteret svar
Fra : vestergaard

Modtaget 30 point
Dato : 04-05-02 14:04

jeg har købt det for et par måneder siden men ligsnart man har sat det i maskinen og har kørt det en gang så behøver du det ikke mere så vis du sender mig din adresse så kan du få den cd rom jeg har
h vestergaard.
speedy.dorte@mail.tele.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-05-02 19:41

Kære vestergaard...

Det du gør er og bliver ulovligt ..... og du har enddog efterladt din email, det er sgu
det samme som at sige se her jeg bor her og her.... Det kan i få at vide hvis i kontakter
TDC internet.....

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 04-05-02 21:48

det syndes jeg ikke du skal blande dig i fordi der er nogen der er født flinke behøver du jo ikke at ødelægge det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-05-02 14:16

"alice_trauelsen" <alice_trauelsen.news@kandu.dk> skrev

> Hvad er det for et program, du har købt i Netto, hvad hedder det, og
> hvornår har du købt det ?

Var det ikke Family Ties, man kunne købe for en flad 50'er?

Venlig hilsen Göran.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-02 07:46

Hej Alice

Familie ties - er ikke noget at skrive hjem om - jeg har CD'en - hvis du vil
kan jeg maile programmet til dig. Zippet fylder det ca. 5 mb.

Hilsen Thomas

"alice_trauelsen" <alice_trauelsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:diCC8.2668$ek6.84998@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Hvad er det for et program, du har købt i Netto, hvad hedder det, og
> hvornår har du købt det ?
>
> Mange hilsner
> Alice
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 17-05-02 13:53

Hej Thomas
Tak for tilbudet men jeg har fået programmet. Jeg bruge både det og winfamilie, medens jeg prøver at finde ud af hvad jeg syntes er bedst.

Mange hilsner og tak
Farmor Alice

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-02 06:14

"alice_trauelsen" <alice_trauelsen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%56F8.8692$HN.362355@news010.worldonline.dk...
> Hej Thomas
> Tak for tilbudet men jeg har fået programmet. Jeg bruge både det og
> winfamilie, medens jeg prøver at finde ud af hvad jeg syntes er bedst.
>

På følgende web-side er der en kort omtale næsten alle kendte (anvente)
slægtsforsknings programmer.
http://www.dis-danmark.dk/i_progra.htm
Her finder du bl.a. oplysning om pris og hvor det enkelte program kan
bestilles, om der findes demoversioner.

Bedste hilsner fra
Chris Gade Oxholm Sørensen
http://home3.inet.tele.dk/oxholm/