/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Microfice maskine
Fra : vestergaard
Vist : 472 gange
120 point
Dato : 03-05-02 19:47

er der nogen der sidder inde med en microfice maskine jeg kan købe for en billig penge

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 03-05-02 20:11

hmmmmmmmm... er dette svar 100 point værd ? Ikke efter min mening

Kommentar
Fra : brix

Dato : 04-05-02 16:12

Prøv en Bank, de har dem stående. Jeg fik min ganske gratis.

M.v.h. jens

Kommentar
Fra : brix

Dato : 04-05-02 16:13

Prøv en Bank, de har dem stående. Jeg fik min ganske gratis.

M.v.h. jens

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 04-05-02 17:34

Jeg ved, at også mange håndværksvirksomheder brugte dem i "gamle" dage - bl.a. vvs´ee fik opdaterede varekataloger til aflæsning på microfice.

m.v.h. kjeldgaard

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 120 point
Dato : 05-05-02 19:20

Prøv på dit LOKALE autoværksted (hvor de kender dig). De autoriserede værksteder har mindst 2 stk stående på hvert værksted. De er ikke meget for at komme af med dem, for de gemmer mindst et stk, til at se gamle reservedelslister på (de kommer ikke på EDB).
Er der ikke en i din familie/omgangskreds, som har tilknyning til bil-/bank-/VVS-branchen ?
Ellers så sæt dem igang med at spørge på DERES autoværksteder.
Jeg fik min kortlæser af min bror, som er i bilbranchen.
Forsat god jagt.
Jeannie Kristensen

(til Zonker: Du er da bare for tynd)