/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familien Reckweg
Fra : nittehans
Vist : 586 gange
260 point
Dato : 15-03-04 23:32

Hvor finder jeg oplysniger om aner til Diedrich Reckweg, død 1749, gift med Marren, eller Maricke Andresen, bopæl Læk (Lech) i Nordfriesland.
Jeg ved at familien muligvis stammer fra Egnen omkring Hannover, hvor der også forekommer familier med navnet. Jeg mangler imidlertid forbindelsen mellem dem.

Venlig hilsen

Hans

http://www.nittebjerger.dk

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 15-03-04 23:39
Kommentar
Fra : johnni

Dato : 15-03-04 23:44
Kommentar
Fra : senta

Dato : 15-03-04 23:48

Dette er fra FS. om det er din ane ved jeg ikke, men et forslag, prøv at søge på adressen
http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp
og kun efternavn, der er 23xhit på navnet RECKWEG
Senta
FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Germany
Family Group Record
Search Results | Download

Husband
JOHANN DIEDERICH RECKWEG Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage:
Death:
Burial:

Wife

Children

1. ANNA ELISABET RECKWEG Pedigree
Female

Birth:
Christening: 25 MAR 1724 Evangelisch, Ovenstaedt, Westfalen, Preussen
Death:
Burial:

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 26 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : senta

Dato : 15-03-04 23:54

Kan evt være din Maricke Andresen
senta
IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Germany
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

Marieke Andersen
Female Family

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth:
Christening: 10 FEB 1692 Loit, Schleswig-Holstein, Preussen

Death: 03 JAN 1758

Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: Andreas Andersen or Andressen Family
Mother: Cathrin Hansen

--------------------------------------------------------------------------------
Marriages:
Spouse: Hennig Rasch Family
Marriage: 21 NOV 1728 Loit, Schleswig-Holstein, Preussen

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Record submitted by a member of the LDS Church. The record often shows the name of the individual and his or her relationship to a descendant, shown as the heir, family representative, or relative. The original records are not indexed, and you may have to look at the film frame-by-frame to find the information you want. A family group record for this couple may be in the Family Group Record Collection; Archive Section. (See the Family History Library Catalog for the film number.) These records are alphabetical by name of the father or husband.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:
Film Number: 538306
Page Number:
Reference number:

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 27 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 10:10

Her er hvad du søger:

http://www.solifer.dk/familie.htm

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : nittehans

Dato : 17-03-04 07:15

Det er min egen side Cooper henviser til, jeg søger efter aner der er før Diedrich.
Jeg vil kiige lidt mere på sentas forslag.