/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kort over Stockholm
Fra : louie2003
Vist : 2132 gange
50 point
Dato : 15-03-04 20:47

Hej! Jeg har været på nettet for at finde kort over Stockholm, der er så detaljeret, at man kan se vejnavne, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan finde noget. Specielt er jeg interesseret i centrum, Gamla Stan og området omkring Bromma. Er der nogen der kan hjælpe mig, da jeg helst er fri for at gå ned og købe et kort i dyre domme.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-04 20:51

http://www.gulasidorna.se/
Her finder du bykort og andet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-04 20:53

Du kan også søge på eniro.se
http://www.eniro.se/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-03-04 21:02
Kommentar
Fra : SJ1003

Dato : 17-03-04 16:21

Gå til: www. stockholm.se
i menuerne i højre side: Hitta direkt
Gå til: Karta
Så kommer Stockholms kort op og du kan ved hjælp af zoom funktionerne komme uhyre langt ned - faktisk bedre end på tilavarende kraks kort over København.

Kommentar
Fra : tungeklodser

Dato : 05-04-04 14:02

Hvis du vil flyve billigt derop fra København, så gå ind på www.flynordic.com eller ring til deres callcenter 33 93 38 79. Man kan faktisk få en returbillet fra ca. 600,- det kommer an på hvor tidligt du er ude...