/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hytte til 30 nær Århus!
Fra : nillenolle
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 15-03-04 20:25

Mit kor og jeg skal på weekend i september og mangler derfor en hytte at bo i. Der skal være sove plads til 30 og mulighed for at lave mad, et stort rum til sang og ellers i cykelafstand af Århus! - HVOR FINDER JEG DET???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-04 20:28

En hytte til 30 kaldes nok for herregård.
Hvad med at leje flere "hytter"

Kommentar
Fra : lally

Dato : 15-03-04 21:33

Hej nillenolle.

Prøv denne side: http://www.hyttefortegnelsen.dk/

prøv at søg post nr fra 8000 til 8381 og antal pladsen mindst 30. Måske du finder noget du kan bruge.

hilsen lally

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 15-03-04 21:46

Du kunne prøve at kontakte de lokale spejdere og høre hvor de tager hen - de kan også fortælle noget om fasiliteterne og om det er pengene værd...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-03-04 22:36

En god mulighed ville være at finde et par skoler i nærheden og forhøre jer om I kunne låne/leje gymnastiksalen.
Det er brugt flere steder.