/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Løjtved sogn holbæk amt
Fra : vestergaard
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 01-05-02 13:04

Er der nogen der ligger inde med Løjtved sogn Viskinde Herred Holbæk amts folketælling
1906 enden på cd rom eller diskette.

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 200 point
Dato : 05-05-02 19:40

Det får du nok lidt svært ved at finde, da den er forholdsvis "ny". Du har jo selv givet et tip om at melde sig ind i lokale slægtforskningsforeninger - måske skulle du prøve det selv (for Holbæk, mener jeg).
Du kan jo se FT´en (i original?) på Rigsarkivet i København.
Eller du kan tilbyde at bytte opslag (hvis du bor et andet sted i landet)
PS: Der er ikke noget i følge www.krabsen.dk der hedder Løjtved i Holbæk amt. Der findes et Løgtved i Viskinge sogn i Skippinge i herred, Holbæk.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 08:20

Hej

Er det ikke Løgtved by, Viskinge Sogn, Skippinge Herred, Holbæk Amt du mener
??

Der findes ikke noget Løgtved sogn.

Omtalte Viskinge sogn er p.t. hverken indtastet eller bestilt for
indtastning - desværre

Hilsen
--
Claus Christiansen
claus_christiansen@t-online.de
TYSKLAND
"vestergaard" <vestergaard.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:7iCC8.2635$ek6.85005@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der ligger inde med Løjtved sogn Viskinde Herred Holbæk
> amts folketælling
> 1906 enden på cd rom eller diskette.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 10-05-02 11:40

du har ret claus det er mig der har skrevet forkert