/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
hjælp mad
Fra : tronddk
Vist : 607 gange
28 point
Dato : 11-03-04 17:53

hej jeg har 2 kaniriefulge (en han og en hun) kan jeg selv blaNde fordoret for der er to ster jeg køber mit for det er forskælige kvaliteter hvis ja hva skal man bruge af frø ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 11-03-04 18:55

ja jeg vel godt ha svar idag

Accepteret svar
Fra : tempraslamse

Modtaget 28 point
Dato : 11-03-04 19:38

Hejsa tronddk...

her er en side hvor der står om foder til dine fugle

http://home.worldonline.dk/olmutz/kanarief.htm

håber du kan bruge det til noget.

mvh lamse

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 20:27

Du skal bruge hirsefrø, hampefrø, lidt solsikke små frø,og de mindste frø fra en vildtfugleblandig, om sommeren kan du suplere med lidt forskellig ukrudtsfrø, du sparer ikke meget ved selv at lave din frøblanding, når de får unger kan du lave en blanding af hårdkogt æg knuste tvebakker, som de så bruger til at made ungerne med. Du kan købe en lille bo hos boghandleren, den hedder vist kanariefugle og er udgivet af Chlausens forlag, boghandleren finder den nemt til der er mange gode tips pøt pøj med det.
Valde.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 11-03-04 20:49

gid jeg kunne give bække jer 2 point for det her med giver tempraslamse de 28 point men begger besvarlser er goe

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 20:52

Tak. hvis der er mere, så siger du bare til