/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
gratis billedbehandlingsprogram ???
Fra : lise84
Vist : 710 gange
200 point
Dato : 11-03-04 15:14

Hej
Jeg skal til et billedkunstprojekt lave en stor collage (a3 eller større) vha et billedbehandlingsprogram, men jeg har brug for lidt hjælp.

Hvilke program skal jeg bruge ?
Jeg har adobe illustrator og adobe indesign, men jeg har aldrig brugt dem...

Med venlig hilsen
Lise Jakobsen

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 11-03-04 15:30

Hej LIse- så skynd dig ind på det lokale Biblioteks hjemmeside og søg efter bøger til de 2 programmer du nævner ,her kan du låne hvad du har brug for ,det vil vil ikke være muligt at lære dig de 2 programmer her på KanDu, men det er noget af det bedste du kan benytte,hilsen 1003 Jeppe

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 15-03-04 10:06

hejsa lise

Adobe illustrator & indesign er super gode programmmer men ikke gratis desværre :(

Jeg fandt denne artikle på pcworld http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=2102#

der står programme The GIMP er gratis og kan nok ikke lige så meget som Adobe programmerne men tror det er nok til dit behov synes programme lyder spænde :)

Hvis du har brug for mere hjælp har jeg funde dig på ICQ tror jeg håber det er iorden :)

/foxdk

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 19-03-04 11:51

Alle disse billedbehandlingsprogrammer er GRATIS!!!:
http://download.com.com/3150-2192-0-1-0.html?qt=&author=&titlename=&desc=&dlcount=&daysback=&swlink=&os=&li=49&dlsize=&ca=

PS: Bare tryk på "Download" til højre for valgte program!

Mvh. Cooper