/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra Windows Media Player til winamp!!!
Fra : Schwartzbach
Vist : 535 gange
30 point
Dato : 09-03-04 22:01

Hejsa.

Jeg har en masse musik som skal spilles i Windows Media Player. Jeg ville bare høre om det var muligt at lave filen om så jeg kan spille det musik i et andet program. Jeg synes ikke at Windows Media Player er et særligt godt afspilnings program og ønsker at bruge et andet program f.eks winamp til at afspille musikken Hvis der er nogen som kender et afspilnings program som de synes er bedre, så er jeg frisk.

Tak for hjælpen

Mvh Schwartzbach

Kommentar
Fra : Rizla

Dato : 09-03-04 22:06

Hejsa
Hvilke format er dine musik-filer. Er det Windows Media format eller er det i Mp3 format?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 22:06

Hvad er det for filer.
Hvad hedder de.
xxx.filnavn

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 09-03-04 22:09

Winamp er det mine kammerater og jeg bruger. hvis du går ind på www.winamp.com og helter winamp 5 så tror jeg ikke at man kan få bedre program! da det har en masse finesse til indstillinger af lyd og lignende!
det er ihverfald det program der er mest brugt!
Jeg sys selv det er det bedste da det er enkelt og ligetil og så er det også gratis men det ved du jo også sikkert!

The_Djay

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-04 22:18

http://www.internetgames.dk/news_index1541.html med adiograbber kan du lave filerne om

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-04 22:20

Når du feks henter winamp bliver du også spurt om dine filer skal laves om til winamp filer Mvh sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-04 22:22

Mon ikke spørgeren kommer. Når vi ikke ved hvilke filer der er tale om er det svært.

Kommentar
Fra : Schwartzbach

Dato : 09-03-04 22:29

Det er mp3 lydfiler

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-04 22:52

Jeg kan varmt anbefale disse to players(gratis)bruger selv begge to
en lille og simpel player med en god lyd>
@MAX Tray Player < afspiller mp3

http://www.atmaxsoft.com/trayplayer.html
også en mere kompliceret,Leg lidt>

Quintessential Player
http://www.quinnware.com
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-04 22:53

Quintessential Player kan også rippe andre formater til mp3

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-04 22:58

@MAX Tray Player kan sættes i systray/ved uret i højre side eller tilhøjre
for start menuen i/på prosses linien

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-03-04 22:58
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-04 23:04

eller vis du vil lege DJ to i en player>
Tplayer
http://pages.infinit.net/tplayer/req.htm
Den bruger jeg når jeg holder fest og vil lege DJ,lige som at have to gramafoner hvor man skifter fra den ene plade/ musik mappe til den anden
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Fredison

Modtaget 40 point
Dato : 09-03-04 23:05

Installer winamp, det vil auromatisk lave filerne om til winamp filer

hvis ikke...

Højreklik på en tilfældig MP3 fil, tryk på "åbn med" "vælg program"
vælg "winamp" og sæt et flueben i "brug altid dette program til at åbne denne type fil"
tryk på "ok" og nu er dine filer winamp filer

#12

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-03-04 23:07
Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 09:28

Hej.

Til MP3-filer får du ifølge min bedømmelse ikke et bedre program til afspilning end "WINAMP"...
Du kan hente det med nedenstående link:

http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp502_full.exe

PS: Hvis du bliver træt a' at se på det samme skin kan du evt. hente flere skins her:

http://www.winamp.com/skins/

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 10-03-04 16:13

Fredison det var en kanon beskrivelse. Det er rart at der er nogen som skriver det lige så det er til at gå til. du skal ha tak for hjælpen. Det virker bare.

Mvh Schwartzbach

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 10-03-04 16:20

Du er velkommen!

#12