/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
--->Fnollerpigen
Fra : 3773
Vist : 428 gange
1 point
Dato : 09-03-04 08:42

Så du røgen.

Pludselig var det der Rick/Nik sjov pist væk borte fra abonneringer og alle steder. Tror du kandu-teamet lige faldt over ham/den/hende og fik vedkommende elimineret?

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 09-03-04 08:44

øhhhh måske

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 09:00

>3773, det bliver nok ikke de sidste der kommer til at forlade kandu på den måde.
ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 09:11

Næh, men der var vist ikke engang nogen der prajede kandu-teamet. Det var rent tilfældigt at Fnoller og undertegnede faldt over et underligt spørgsmål, der fik accepteret et "ingenting-svar" med fem stjerner.

Men det kan jo være de overvåger lidt derinde fra.

Hvem tror du tømmerdrengen er synonym for?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-04 09:15

Nik_ har stadig et åbent spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/32440, men tvivlsomt om det bliver lukket.
Spørgsmål 35081 forsvandt hurtigt fra seneste 25 selvom det var besvaret.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 09:16

Til gengæld ved jeg 99,99% sikkert, hvem der får Ram's point. Disse vil stensikkert blive forhøjet til 500.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 09:29

Jeg vil gerne satse 100 % på svaret. Ingen nævnt, ingen glemt.

Men meget pusigt, hvem er ligeglad med at vinde præmier ?

http://www.kandu.dk/dk/spg/29213

Mens jeg havde kopien til en anden tråd.

ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 09:35

Overraskende ikk'?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 09:44

Jeg vil nok kalde det dobbeltmoralsk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 11:13

No comments

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 11:59

>ellebye

Når man graver et link frem - og kaster det i en tråd, så kræves det
som minimum, at man selv har læst tråden der henvises til, hvis altså
man vil fremstå som bare en anelse kvik

Nu skal jeg jo igen hjælpe dig, fordi du ikke magter/evner, at gøre dig selv den ulejlighed, at læse hvad der står skrevet.....
I det link du henviser til - og hvor du efterfølgende kalder ophavsmanden for dobbeltmoralsk - tror jeg godt du kan pakke sammen igen. Det kaldes i stedet at gøre noget grundet et princip.....

Citat
Fra : ram2 Dato : 01-01-04 19:51

Kære Rellom.

Det har faktisk ikke noget at gøre med, om månedens præmie dukker op eller ej - Det gør den såmænd nok en dag. Det tror jeg såmænd osse godt du er klar over. Det handler for mig udlukkende om Kandus manglende vilje til at leve op til deres egne meddelelser til brugerne, i dette tilfælde mig. Min "provokation" er udelukkende på grund af dette.

De kunne have svaret mig med næste ligegyldigt hvad, blot de svarede.

Ram

og igen her.

Citat
Fra : ram2 Dato : 30-12-03 12:19

>Skingur.

ET PAR MÅNEDER..... Hvorfor i himlens navn kæf..... du ikke op. Det er sgu da så uforskammet at man dårligt kan tro det er sandt. Det er ikke dimsen jeg savner (klarer mig uden), men Kandu skal dælme leve op til deres egne udsagn.

Ram

og så lige til sidst, KUN for at irritere Jer.

Citat
Fra : 3773 Dato : 09-03-04 09:16

Til gengæld ved jeg 99,99% sikkert, hvem der får Ram's point. Disse vil stensikkert blive forhøjet til 500.

Du er dælme skrap 3773 Godt nok er der ikke forhøjet endnu - men allerede inden du postede dette indlæg, var Timberlake blevet lovet de 500 bananer - så de 99,99% kommer sikkert til at holde vand (det var vel Timberlake du havde i tankerne ik?)

Citat
Fra : ram2 Dato : 09-03-04 08:22

>Timberlake

Jeg ved at du sidder derude et sted og klasker dig på lårene af grin, og det er dig velundt og fuldt forståeligt. Men kom nu lige på banen i denne tråd, så forhøjer jeg den til 500 point, for at glæde det forargede borgerskab.

Ram

Frida...

Ps. Kører Kandu osse langsomt hos jer???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 12:09

Fint Frida, så rammer den her nok med de 0,01%. Ok for mig.

..og ja, kandu hænger grumt i bremsen.

...og Frida, inden du koger totalt op. Du må sgu da indrømme at i (dig og Ram), konstant søger at ophidse kandu'erne op med jeres evindelig udvekslen af point. Fint nok. Det er altid underholdende med Ram's tråde som jeg altid følger med et smil på læben.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-03-04 12:37

>3773

Jeg koger da ikke*LOL* hvorfor tror du dog det?,o)
Og ja... vel hidser vi da Kandu'erne op - intet nyt inder solen der 3773. Forargelsen kender ingen grænser*LOL* men det er jo netop pointen. Husk blot på, at selv om det kan ophidse vi bytter point i smalltalk - er det nu stadig tilladt.....

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke ser den store fidus i, at kan prale med at ha' 40.000 ledige point. Tværtimod aner jeg ikke, hvad fanden jeg ska' med dem - og derfor kaster jeg ofte 500 i en smalltalk. Hvis du og andre ikke kan tåle, at pointene så går til Ram....tja for mig siger det kun noget om misundelse...ikke en skid andet*GG*

Kan man virkelig forarges over pointbytteri - så er ens verden ikke stor i mine øjne.
Kandu point giver da for pokker, ikke et større selvværd..eller????

Har sgu lidt ½ travlt desværre....så hygge herfra

Frida...

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 1 point
Dato : 09-03-04 12:42

Nu har jeg læst jeres indlæg to gange - jeg forstår ikke et ord! Er det fordi jeg er helt ny? Eller er jeg naiv måske endda dum? Jeg troede at kandu var et program, hvor den, der er erfaren på nogle punkter, kunne hjælpe den, der er uerfaren på disse punkter, og så til gengæld vente hjælp når vekommende selv behøver det!
Som jeg læser jeres indlæg, så siger/antyder i at det drejer sig om at svindle sig til points, Hvad kan de bruges til? Har jeg helt misforstået hvad i skriver???
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 12:45

Jeg er kølig i min bare overfor bytteriet. "Betaler" selv hvad den kan trække, når jeg bliver hjulpet. Bruger dog ikke small' talken til dette. Hvad i gør er for egen regning, men vi andre har vel lov at kommentere hændelserne og tørt konstatere fakta.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-03-04 13:05

Ikke for noget Frida, men dette "tip" kunne faktisk bruges til at fjerne jer begge fra banen. (Så mangler vi blot een der på et tidspunkt skriver til kandu)

http://www.kandu.dk/dk/tip/6935

ellebye

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 13:20

Det er det Valde. Ideen er netop at man kan hjælpe hinanden.

Men Kandu udsætter en månedlig præmie, hvilket inspirerer nogle til at omgås systemerne. Så laver man dobbeltprofiler, altså to-logins fra samme pc og svarer på egne spørgsmål for at score en masse superpoint. Dette må man ikke, iflg Kandu. En lovlig måde at få superpoint er selvfølgelig at svare på stillede spørgsmål. Desuden kan man lægge tips ud under de respektive emner. Tipsene er desværre ofte brugt til at score nemme superpoint (tror man). Visse brugere bringer endeløse mængder af tips der er set før, eller gentagelser, i håb om et par point.

Det der falder nogen for brystet i denne sammenhæng, er at to personer sagtens kan sidde og udveksle point i smalltalk. Den er fuld ud ok i det nuværende system, omend måske ikke moralsk ok, men lad nu andre vurdere det.

Men kimen i det hele er. Ind imellem tror nogen at de kan score lidt hurtige point ved at fifle. Det falder nogle (mere end andre) for brystet, så har du balladen. Startindlægget i dette er affødt af en dobbelt-indlog'ger. Dem gider vi ikke. Der spilder man sin tid, hvis man ryger i en sådan. Small'talken kan man bare holde sig fra, hvis ikke man gider det andet ræs.

Iøvrigt helt åndsvagt at jagte de der forpulede points, idet du skal have ganske mange for at blande dig i toppen. Det kræver at du kan hjælpe indtil flere kanduer om dagen og få accepteret svaret. Accept af svar ligger det lidt tungt med, idet ikke alle er lige flinke til at få lukket og sagt tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-03-04 13:22

Pointen er at hidse Kandu'erne og forarge siger Frida! Jeg siger prepubertetsopmærksomhedssyndrom!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 13:43

Nu er meningen med denne tråd ikke at oprette en parallel til den Ram allerede kører. Det var med henblik på lidt snik snak med Fnoller (se øverst).

Vi lukker og slukker her - det her kører i rundkreds til evig tid.

Jeg accepterer Valdes indlæg, det giver skam eet point Valde.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 13:44

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-03-04 13:46

Tak til 3773 I et af de første spørgsmål jeg forsøgte mig, som rådgiver, (V.C cisterne)der dukkede pludselig en sagkyndig mand op, så tav jeg, og fulgte med fra sidelinien. Manden fik det råd han havde brug for, rådgiveren fik sine points. Det var det jeg tænkte var hele fidusen, ved kandu. OK vil prøve at tage mig i agt for menneskeædere og pointsræsere.
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-03-04 13:48

>Ellebye.

Jeg er stum af forundring. Godt nok har jeg bemærket at din korttidshukommelse ikke er optimal, og at dine holdninger svinger rundt, endda i samme tråd, afhængig af, hvilken referencegruppe du ønsker at blive slået i hartkorn med. Når du nu i denne tråd påstår, at både Fridaflip og jeg kan fjernes fra "banen" hvis blot een skriver til Kandu og klager over det link du angiver vedr. mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6935 - så er din idioti åbenlys for enhver.

Hvordan havde du dog forestillet dig, at Fridaflip skulle kunne stilles til regnskab for noget jeg skriver??. Samtidig fornemmer jeg, at du komplet, som så mange andre, overser at det stadig suverænt er Kandu, der styrer hvem der skal være på boardet som bruger. Hvad du måske heller ikke har fantasi til at forestille dig er, at det tidligere har været brugt, at logge på fra en anden IP adresse. Så Kandu står øjensynlig magtesløs, som deres system fungerer pt. med hensyn til at udelukke brugere.

Personligt tror jeg ikke, at Kandu har intentioner om at udelukke hverken Fridaflip eller mig. Så var det nok sket for længe siden. Men lad det komme an på en prøve - Du kan som "Lakskoen" skrive til Kandu Adm. og bøvse og klage de "retfærdiges" harme ude over deres skærm. Jeg er kold

KLAG for fanden Ellebye - Jeg har ikke tid til at skære det ud i pap for dig - De fleste andre kan forstå en skreven kommentar, men du skal hver gang have det tyndskiveskåret, så LIX plasker ned på et tal der ligger under Anders And.

Og et godt råd til dig.... "Prøv at forstå begreberne sarkasme og ironi" - og læs lidt mellem linjerne - Så vil en hel ny verden åbne sig for dig, og du vil forstå meget mere. (første gang)

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-04 14:02

ahh, Valde - det var mig der røg ind på sidelinien der.

Men du har ret - det er intensionerne. Jeg har selv fået rigtig god hjælp et par gange.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-03-04 14:38

til ram2, her var det da ikke nødvendigt at læse mellem linierne, har i alle fået det forkerte ben ud af senge i dag?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-03-04 22:15

--> Hej 3773 ....

ang. denne nik_ - nej tror ikke Kandu selv er faldet over den - det ville ligne dem dårligt - de har vel fået en mail om det .... så måske det bare er vejen frem - der er mere end den ene der burde blive kylet så ad h..... til. Som regel reagerer kandu ikke på noget der IKKE er skrevet 254 mails om.....

-----------------------------------

det er set før.... og JA man kan ændre sin ip adresse ved at gå gennem en fremmed proxyserver !! Intet nyt i det...

Hvad resten af denne tråd angår : DOH!!!

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-03-04 22:18

Hoov glemte lige den du spørger om:

"Hvem tror du tømmerdrengen er?"

aner aldrig noget som helst om det - kæmper bravt for, at undgå det, der er al for meget useriøst fis på Kandu ... skulle det være en kendt som jeg så nogen insinuerede, at det kunne være så.... ja så hvad !!!
Jo så - Vorherrebevares.... lad dem dog hvis det i deres fattige liv skulle være en morsomhed....

Karina