/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan sletter man messenger 5.x?
Fra : Flash77
Vist : 645 gange
6 point
Dato : 07-03-04 21:50

Efter jeg har installeret messenger 6.1 bliver min gamle ver. 5.x ved med at starte når jeg starter min PC. Hvordan kommer jeg af med den?

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 07-03-04 21:53

du går i tilføj/fjern programmer og derinde vælger du windows komponenter, og den hedder windows messenger... og der fravælger du den... dog skal du vide at du så ikke vil kunne bruge fjernbrugersupport hvis du fjerner den...

Mvh
Basil

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-03-04 21:54

Hej Basil28. Heller ikke hvis jeg har 6.1 installeret?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-03-04 21:54

Hej Basil28. Heller ikke hvis jeg har 6.1 installeret?

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 07-03-04 21:58

nej den kræver den gamle windows messenger, men du kan sagtens have begge installeret samtidig, du skal bare starte windows messenger op, altså den gamle, og inde i dens indstillinger fravælge at den starter når windows starter, og slå alt det andet automatiske fra også... bagefter åbner du din msn messenger 6.1 og indstiller den til at starte op og logge automatisk på, det fungerer i hvert fald på min... helt fejlfrit

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 22:09

Jeg har da 6.1 installeret og kan da udemærket blive fjernsupportet eller selv supporte Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 22:10

Undskyld det er 6,0

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 22:11

Jeg har altså også oplevet at de kan konflikte hvis man har mere end en version Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 16 point
Dato : 07-03-04 22:14

Start - Kør - RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-03-04 21:43

Ellers gå ind under programmer. Slet filerne i biblioteket 'Messenger'. De filer du ikke kan slette sletter du bare med et program der hedder 'Dr Delete' (skal downloades).
Sådan har jeg selv gjort de sidste par gange....

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-03-04 12:40

Hvis du har Windows XP så installer:
"Service Pack 1a"...

Hvis du har Windows 2000 så installer:
"Service Pack 4"...

Du kan nu slette det i "Tilføj/fjern programmer" og "Windows Installation"...
(står nederst...)

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 09-03-04 12:46
Kommentar
Fra : ofa

Dato : 09-03-04 14:20

Halllooooooooooooooooo

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 09-03-04 19:52

Tak for svaret ofa. Det løste problemet :)