/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Program til overvågning af netværk?
Fra : Kris
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 07-03-04 19:14

Hej
Jeg ønsker et program til at overvåge et mindre trådløst netværk som jeg har sat op mellem et par af mine naboer og mig selv. Det skal kunne vise hvilke sider der bliver surfet på og hvor meget båndbredde der bliver brugt.
Det må gerne være brugervenligt
Er der nogen der kan foreslå et sådanne program?
På forhånd tak

Kris

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 07-03-04 19:16

Hvis du har en server kan du kigge på logfilerne...Du kan dog ikke se hvor meget båndbredde der bliver brugt..

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 07-03-04 19:39

Det har jeg desværre ikke. Alle computerne er forbundet til nettet via en zyxel b-2000 router.

Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 30 point
Dato : 07-03-04 19:52

Der findes mange af den slags programmer. Jeg har ikke umiddelbart kunnet finde gratis programmer. Du kan bl.a.søge på Google med "Network supervising"

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 07-03-04 20:37

Har også kigget der, men jeg synes ikke der helt var nogen der var indenfor rimelig prisklasse.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 16-06-04 18:32

dem du finder kan du jo bare gå ind og download det er helt 100% gratis

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 31-01-07 17:34

Tak for svaret bvh.