/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med IIS i WinXP pro
Fra : Kaa.eL.Haa
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 07-03-04 14:27

Jeg har et problem med IIS i WinXP pro.
Når jeg går ind på min server, localhost (http://127.0.0.1) spørger den om brugernavn og adgangskode...

Hvad er det? er det noget man kan blive af med, da jeg ikke har nogen adgangskode til det..?

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : myg

Dato : 07-03-04 14:30

Det kunne tænkes at PW= administrator og Kode= "intet - altså kun enter" ville virke. Det var det første jeg ville prøve.
Det er en profil, der ofte ligger på maskinen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 14:33

Ellers kan du som regel bare trykke annuler og komme ind Mvh Sune

Kommentar
Fra : Kaa.eL.Haa

Dato : 07-03-04 14:35

hmm... de 2 ting har jeg fakta selv prøvet såå... det virker stadigvæk ikke...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 14:39

Så må du starte op i fejlsikret og fjerne den der i kontrolpanel Mvh Sune

Kommentar
Fra : Kaa.eL.Haa

Dato : 07-03-04 14:41

har forsøgt og slætte IIS ig installere igen...

uden held...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 14:48

Ahh jeg ved der er et eller andet program der kan klare det meeen hvad er det nu lige at det hedder ???? Mvh Sune mon ikke der er noget under system her ??http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/

Kommentar
Fra : myg

Dato : 07-03-04 14:55

Prøv lige dette hack.
http://www.jsiinc.com/subk/tip5200/rh5240.htm
- der er flere på sitet.
Håber det hjælper.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-04 15:18

På min (2000) lader jeg være med at skrive noget, klikker på OK, og så kommer der en en hjælpeside og en introduktion til IIS frem med anvisninger.
Har du prøvet det?
Bjarne

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-03-04 15:34

Hejsa
det har intet med din kode når du logger på din XP
Du skal ind i "Internet Information service"
højreklik på dit domænenavn (defalut) >> egenskaber >>
hjemme bibliotek her skal du sætte flueben i skriveadgang og læse adgang

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-03-04 16:04

Hej.

Mit foreslag lyder:

1. Lav en backup a' din "www"-root mappe...
2. Afinstaller "IIS" i "tilføj/fjern programmer"...
3. Installer "IIS" igen og genstart...
4. Kopier din backup ind i "IIS" igen...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 17:23

Så skal du bare lige huske at lukke spørgsmålet hvis du ikke kan komme videre
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 23:35

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?