/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook expres
Fra : palle22
Vist : 409 gange
10 point
Dato : 07-03-04 12:27

Jeg får mine mail fra min hotmail adresse ind i outlook expres, men ofte får jeg hver mail to gange. I hotmail ligger de kun en gang, men når de hentes ned til outlook, bliver de til to ens. Hvorfor?
VH Palle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 13:18

Kunne være fordi afsender sender til begge adresser, og du har bedt om videsendelse

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 07-03-04 13:23

jeg har kun en adresse. Min outlook adresse eksisterer ikke, der får jeg kun mine mails fra hotmail adressen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 13:29

Har du sat din hotmail op til at gemme en kopi således at denne også bliver sendt med hver gang?
Det kan også være fejl hos hotmail.
I går f.eks. fik jeg 8 mail på det samme spørgsmål i kandu (der var kun 1 kommentar)
Så hvis intet andet hjælper må du spørge hotmail om de kender problemet.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 07-03-04 13:30

det ved jeg ikke om jeg har. hvor gør man det? (med kopien?)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 13:36

Det er i så fald noget du har gjort hos hotmail.
Tjek din kontoopsætning der.