/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
upload af hjemmeside
Fra : mohammed50
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 07-03-04 00:52

jeg har prøvet at uploade min hjemmeside på mit webhotel hos web10, hvad skal den første side hedde ? der ligger en fil der hedder default.asp inde på min ftp. skal den erstattes med den ? og hvis den skal det, så har jeg prøvet det, men det virkede ikke :)) og hvad gør jeg hvis jeg har erstattet den fil, betyder det noget ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-04 01:09

Din startfil skal hedde normalt hedde index
Den anden er jeg ikke sikker på men mon ikke den bliver genereret påny hvis du bare sletter den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-04 02:14

Den første side skal hedde index.htm eller index.php den fil der er der i forvejen kan du bare lade være indtil du ved hvad den skal bruges til. Hvis det var en der var lagt der i forvejen af web10 skal du nok lade den være, evt. spørg web10 hvad den er til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 02:19

Han har jo allerede overskrevet den ???????????????
Jeg tror den bliver genereret automatisk. Det er sikkert kun til deres loge hvis der ingen upload er.

Godkendelse af svar
Fra : mohammed50

Dato : 13-03-04 21:06

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-04 21:11

Selv tak
Håber du har fået en flot hjemmeside op at stå.