/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explorer lukker
Fra : palle22
Vist : 481 gange
25 point
Dato : 04-03-04 17:34

Hvad er der galt? Jeg kan ikke gå ind på internettet på min anden pc når jeg bruger genvejen. Jeg kan gå ind i denne computer og skrive en adresse og på den måde komme på nettet, men efter et stykke tid kommer der en fejlrapport, og explorer låser, og lukker sig selv ned. Jeg har prøvet at gendanne en hel måned tilbage, men det hjælper ikke. Nogen der har en ide?
Palle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 17:39

Geninstaller IE - du har nok fået en konflikt.
Evt. har du 2 versioner liggende på harddisken

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 17:40

Det lyder som om du har fået noget "snavs", det kan du få fjernet ved at gå ind på www.spywarefri.dk/forum så hjælper de dig igennem det, du skal oprette dig som bruger men det er helt gratis.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 04-03-04 17:41

ja, men jeg har prøvet at slette den under tilføj/fjern programmer. Uden held. Der ligger ikke noget under windows komponenter, men der ligger en explorer under programmer. Den kommer bare igen når jeg genstarter

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 17:47

Under tilføj/fjern programmer skal du vælge windues komponenter, her fjerner programmer ved at fjerne fluebenet i boxen og tilføjer ved at sætte et fluebe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 17:48

Sorry der er lidt med stavekontrollen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 17:48

Nej - det er sikkert ikke det.
Grunden til jeg spurgte var fordi de genveje du bruger måske var fra en anden version som lå et andet sted og derfor ikke eksisterer mere.

Men prøv lige "bentjuul"s forslag og besøg spywarefri.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 04-03-04 17:50

Og hvad skal jeg på spywarefri? scanne med deres programmer? Eller spørge i et forum?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 17:51

Scanne først.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-04 17:55

Nej, du skal forklare dem dit problem, så guider de dig igennem hvad du skal gøre. Nøjagtig som her på Kandu.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-04 17:57

Ja ok
Så er vi selvfølgelig sikker på et brugbart svar.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 04-03-04 18:11

scan for virus
Penny

Kommentar
Fra : penny

Dato : 04-03-04 18:21
Kommentar
Fra : penny

Dato : 04-03-04 18:21

det hele skal med
penny

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 05-03-04 09:19

Hvad styresystem bruger du???
prøv at gå ind i "Denne Computer" og skriv en f.eks. www.kandu.dk i adresse linien øverst!
Når IE først crasher er der desværre bare ikke noget at gøre

#12

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 25 point
Dato : 06-03-04 18:48

Hej palle22
Jeg kan se at du har været inde på spywarefri, hvor langt er du kommet, er problemet løst ?

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 07-03-04 11:09

Tak for svaret bentjuul.
         prøver stadig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-04 18:34

Hej Palle22
Du skal prøve at lægge en HiJackThis log ind på spywarefri, så vil de du har haft kontakt med, hjælpe dig med en systematisk rensning, så du har en helt ren maskine, og har du så fortsat problemet, ja så skal der kigges efter andre ting.

Følg de anvisninger de har skrevet til dig på spywarefri.

//bentjuul

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 07-03-04 18:43

Jeg har selv klaret det, installerede Spybot, og fjernede så alt det den fandt. Nu kører det igen, uden problemer. Et godt lille program