/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
svar på Email
Fra : kwp33
Vist : 267 gange
1 point
Dato : 03-03-04 14:29

jeg kan ikke finde tilbage til det spørgsmøl som jeg får svar på på mail
troede at det var en genvej. men nej så skal man loge ind og ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 14:33

Tryk på det igen i din mail mvh sune

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 14:34

Du kan bla finde dine spørgsmål under Din profil og Din historik
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 14:34

Ellers skriv overskriften på spørgsmålet i søg overst til venstre på denne side mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 14:35

Øhh man har vist ik profil og historik som alm bruger

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 14:37

Hej Sune... vel har man da så (tror jeg da nok). Man har da ladet sig registrere for at stille spørgsmål

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 14:38

NB: Og forhåbentlig læst http://www.kandu.dk/dk/beting.asp selv om den er godt gemt af vejen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 14:40

Clan prøv at trykke på kwp 33's navn og derefter på mit på denne side

Kommentar
Fra : kwp33

Dato : 03-03-04 14:40

tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : kwp33

Dato : 03-03-04 14:40

tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : kwp33

Dato : 03-03-04 14:40

tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 14:42

Selv tak selv tak selv tak

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 03-03-04 14:43

Da det ser ud til at du er ny på KANDU, så er det god skik at man lukket sit spørgsmål, ved at acceptere et af de ovenstående indlæg som "accepteret svar"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 14:43

Sune... det er ikke på denne side, eller i dette spørgsmål, men i menuen øverst til venstre

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 14:44

thulin... rooooolig, kwp33 skal da for pokker liiige ha' en chance for at hitte rundt på Kandu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 14:46

Ok clan troede jeg bare ikke hvis man ikke var superbruger må nok lige læse igen på lektien

Kommentar
Fra : kwp33

Dato : 03-03-04 14:47

hvordan lukker mand så spørgsmålet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 14:47

Prøv at kigge forbi http://www.kandu.dk/dk/tip/5499
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 11 point
Dato : 03-03-04 14:56

kwp33
Hvis du kigger på overskriften i de svar der er indkommet til dig, så vil du se overskriften Kommentar til venstre, og accepter svar ude til venstre, klik på det eller den besvarer som du føler har givet dig den bedste og mest fyldestgørende besvarelse.
Hygge... og velkommen på Kandu
Søren

Godkendelse af svar
Fra : kwp33

Dato : 03-03-04 14:58

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-03-04 15:04

kwp33
OK! Takker så meget, men næste gang så gør det ved det svar som er bedst, ikke det sidst indløbne svar / kommentar. Du skal bare klikke på linket lige over Dato: xx-xx-xx xx:xx for den kasse med det bedste svar (for dig).
Lad være med at lade dig drage forhastede beslutninger, bare fordi nogen råber op... det er dit spørgsmål og DIG som bestemmer hven dine point skal tildeles.
Hygge... og fortsat "god vind" på Kandu
Søren

NB:
En god idé at gennemlæse / se linkene i http://www.kandu.dk/dk/faq.asp prøv dig frem, det koster ikke en rød reje