/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Støj ved musikkopiering
Fra : Cartman
Vist : 606 gange
20 point
Dato : 24-04-02 20:51

Jeg synger i kor og indspiller tit optagelser på min Sharp md MT 90, Mic. Sony ECM 717(et suverent valg!!)
Jeg rediger på Cool Edit Pro/WinonCD og brænder så en cd. (Brænder Aopen 1232)
Problemet jeg har, er at jeg på visse kopier af cd`en kan høre en mislyd (et smæld) ved skift mellem de forskellige spor.
Kan nogen hjælpe??
Bedste hilsener
Peter Andreassen

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 24-04-02 22:11

Prøv at afspille CD'en på en anden CD afspiller. Hvis det stadig er tilfældet, er din brænder måske blevet ustabil. Prøv evt. at flashe en ny ROM i din brænder - den kan hentes på Aopen's hjemmeside.

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 25-04-02 08:44

Hej Peterpo
Tak for dit råd, men hvad går flashe en ny ROM i din brænder ud på?

Kommentar
Fra : Cartman

Dato : 25-04-02 09:12

Hej Peterpo (igen)
Jeg har fundet ud af det, det er jo blot en driver

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-02 13:26

Hej Peterpo (igen)
Jeg har fundet ud af det, det er jo blot en driver