/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Storbyferie
Fra : loef
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 01-03-04 09:42

Vi er en pigeklub på 6 tøser som gerne vil på en forlænget weekendtur til Berlin, Hamborg, Stettin, Prag eller lign.
Er der nogen som kan anbefale et fedt sted og med hvilken rejseselskab - naturligvis vil vi også gerne så billigt afsted som muligt...

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 01-03-04 09:47

Tja, når Stettin er et af målene, kan jeg oplyse at jeg og min kone skal afsted efter påske. 4 dage med ØsterLindet Rejser koster 998,- kr. Det vil sige 3 overnatninger, midt i byen, på Radisson SAS Hotel, incl. morgenmad. Afrejse fra mange forskellige byer. Eksempelvis: afrejse Kolding kl. ca. 6.00, og med ankomst samme dag sidst på eftermiddagen. Billigt, ikk´??
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-03-04 10:08

Hvad er et fedt sted??

Det er jo lidt svært at vide hvad i opfatter som fedt.

Er i 17 eller 40 år gamle?

Er det museer eller discoteker der er fedt?

Er det gode restauranter eller McDonalds?

Skal der være shopping eller er vejret vigtigere?

Der er jo mange ting der kan være fede afhængig af hvem man er

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-03-04 10:11

Diskotek
Micky-D
Vejret

Men kun vis det stod til mig

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 01-03-04 10:23

Hmm.. en Restaurant lyder faktisk bedre.. Hvis den altså ikk er for dyr :->

Accepteret svar
Fra : hypertrazer

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-04 17:03

Stettin er fedt og billigt, men ikke så meget at se på, Paris er okay, meget at se på men ikke særlig billig, Men Prag er både fedt, meget billig, og en masse at se. det ville jeg klart vælge, af billige rejseselskaber kan nævnes skanrejser køre dagligt med priser omkring 900-1200 for 3-5 dage i ovennævnte byer, eller øster lindet (det tidligere europas) køre nogenlunde for samme pris. kommer i fra sjælland og vælger prag kan klingenberg også anbefales, køre hver anden dag til prag, kun dagskørsel, gode hoteller og priser omkring 1500 for 5 dage med gratis byrundtur.

vil i vide mere må i gerne skrive til hypertrazer@yahoo.dk

mvh martin (tidligere guide i Prag/stettin.

Godkendelse af svar
Fra : loef

Dato : 04-03-04 08:40

Tak for svaret hypertrazer.