/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Palle B. Hansen
Fra : BjarneD
Vist : 695 gange
500 point
Dato : 29-02-04 22:55

URGENT MESSAGE

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-02-04 23:01

Hva mon det betyder Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 23:05

Hvorfor er du nysgerrig Sune?

Det her kan du heller ikke besvare!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 00:17

Har fundet løsningen på mit problem PBH. Forklaring følger ved passende lejlighed.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 00:19

Var du nervøs for at modtage pointene ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 00:36

Hvis du hentyder til Franksp's spørgsmål Refi så kan man vel ikke kalde det nervøs, men jeg er ikke vild med det pointbytteri eller hvad man nu skal kalde det. Det er OK når nogen vil "dele", men er der ikke et eller andet tilfredsstillende ved at man får point når man har gjort noget fornuftigt.
Nu har vi været inde i problemstillinger sammen og det er da sjovt når vi ved at kaste bolde i luften kan finde en løsning og så er det jo mindre vigtigt hvem der får point, men jeg bliver en smule sur når pointene går til en der bare lige springer ind og fyreret eller andet af.

Sådan en som Palle B. Hansen han tjener sine point med stor viden og seriøsitet.
Nå men nu kan det snart kun blive bedre

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 00:41

BjarneD: Jeg er ikke klar over om jeg har gjort noget slemt eller godt? Og så en vigtig meddelse?
Men er selvfølgelig nysgerrig?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 00:46

Tja - jeg kan ikke få ondt nogen steder for de point.
Jeg kan vel se mine DVDer hos dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 00:46

Mig bekendt gør du kun noget godt og jeg tænkte bare på om du ville have nogle af mine point.
Efter min mening er du i forhold til ihærdigheden den mest seriøse svarer på Kandu og da jeg har drillet lidt med mine 1200 point til andre kom jeg i tanke om at jeg kunne jo give dem til en der har fortjent sine point.
Det er jo kun dig der kan svare så vil du have dem jeg går ikke, men får jo nogle fler enår jeg logger ind.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 00:47

Det Sidste var til Palle B. H.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 01-03-04 01:08

Du er nu ikke ueffen til de computerspørgsmål, faktisk god, men det betyder nok også at vi bruger for megen tid herinde og i det hele taget foran skærmen.
Jeg vil da godt have point, og du må få mine, selvom man ikke vinder en billig DVD, er det da meget sjovt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-04 01:12

Ja nu kunne vi da rigtig lave rav i den.
Tænk jer hvis 20 mennesker blev enige om at give alle deres point til en person - så havde resten slet ikke noget at slås om - og trafikken ville sikkert falde gevaldigt her på kandu.
Byt i bare - de kloge siger jo det er lovligt.
Jeg spenderer også hvis det kniber.

Godkendelse af svar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:12

Jeg skal ikke have dine point, men lige nu er der brug for de saglige så værs'go her er en belønning for saglighed.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 01:17

Jeg har virkelig lyst Refi og det er ikke utænkeligt at jeg vil være med på idéen hvis vi bruger det til at sikre, at nogen der har fortjent det kan hamle op med dem der har praktiseret det der længe.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 09:14

Jeg siger tak.
Der er ellers en værre ballade her på kandu, når det drejer sig om point, men jeg ved ikke rigtig hvordan det kan gøres mere retfærdig. Men skal man bruge pointsystem, burde det være dem der lagde stort arbejde i besvarelser der burde få flest point. Men hvordan bedømme "stort arbejde og saglighed".
Men jeg er glad for at der er mange der sætter spørgeren på plads, når han svarer beskidt, for hvem gider svare en der slynger ***** efter en.
Med hensyn til ubesvarede spørgsmål:
Jeg har tænkt på, at Kandu skulle lave det sådan, at når man trykkede på en spørgers profil, skulle man kunne se hvor mange spørgsmål de havde stillet, som de ikke havde lukket, eller det kunne også bare stå ud for spørgsmålet.
Så kunne vi andre udelukke vedkomne indtil der var lukket for nogle af besvarelserne, men endnu bedre var det hvis en spørger ikke kunne have mere end 2 ubesvarede spørgsmål.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 11:29

Det var den fornuftige der talte,
Det var da en glimrende idé for selvfølgelig gider man ikke blive ved med at besvare en der ikke gider kvittere for svaret.
Gabehovederne vil nok altid være der, men jeg har kigget lidt i ældre tråde og jeg kan se at det er de samme par stykker der provokerer og mærkeligt nok hører man ikke meget til dem i det daglige, men så snart en eller anden beklager sig over snyderi så er de der. Mærkelig mentalitet.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 12:45

Tillykke Palle B. Hansen

Det glæder mig utroligt meget, at du vandt månedens præmie. Fortjent!
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 21:30

Ja jeg takker.
Nu har jeg en handicappet datter, som havde fødselsdag den anden dag. Og så havde vi bestemt os til at hun skulle have en DVD-afspiller. Jeg så i tilbudsavisen at Føtex havde en til 500kr, og var så der inde og så at de faktisk havde 2 mærker til 500kr, de så ud til at kunne det samme, MP3 osv. Så spurgte jeg en kyndig derinde, hvad for en han kunne anbefale, han sagde så at skulle han være ærlig, så havde de faktisk haft en del reklamationer over Dantax (det er den model jeg har vundet, ha ha) så han ville foreslå Parasonik, så den købte jeg.
Men da den ikke er pakket ud endnu, sender jeg den tilbage.
Og håber min gevinst ikke går i stykker,når nu min datter får den. Ha ha
Morale: Man skal være glad for det man vinder, og det er jeg også, da jeg ikke mindes at have vundet noget før.
VH Palle Hansen og tak for de pæne ord.
PS. http://www.kandu.dk/dk/tip/6900

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 21:39

Som du måske har set så er der flere der deler glæden med dig.
Jeg har set tippet og det er da godt at de vil gøre noget selv om effekten nok er begrænset.Dantax e rmåske ikke verdens bedste, men den skal da nok fungere. Selv de amerikanske produkter bliver efterhånden lavet i Kina og Korea.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 22:59

Jeg har ventet lidt med at skrive, for at se om der var (måske i nogle af spørgsmålene) flere der deler glæden med mig som du skrev.
Men jeg har da ikke løbet over andre end dig Bjarne.? Måske fordi jeg kom lidt sent på.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-03-04 23:06

http://www.kandu.dk/dk/spg/34431
Jeg er ikke den eneste