/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke finde musen i Partition Magic 8~
Fra : Trans4M
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 29-02-04 16:03

Jeg har lige købt Partition Magic 8.02
Jeg har installeret programmet og har derefter været inde og lave de
2 rescue-disks.
Når jeg så booter op fra disketterne,skriver programmet :

" driver not installed - mouse not found "

Og ganske rigtigt.Når programmet så er loadet helt ind,så kan jeg ikke bruge
programmet,på grund af den manglende mouse-driver.
Har også prøvet at lave et sæt nye disketter,men uden held.
Hvad er der galt........kan nogen hjælpe.

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 29-02-04 16:09

det er da vist normalt jeg har da heller ikke mus funktion på min, du skal bruge TAB tasten for at komme rundt.
mvh hj3.

Kommentar
Fra : Trans4M

Dato : 29-02-04 16:14

Der er en på mit arbejde der har version 7.0 af programmet
Hans mus virker inde i prorammet,derfor kan jeg ikke se at den ikke skulle virke i 8.0
Og hvorfor skulle programmet så ellers skrive at det ikke kan finde musen,så må det jo
være fordi den leder efter en,eller kan se at der ikke er tilsluttet en....

Trans4M.

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 60 point
Dato : 29-02-04 16:18

Jeg har v 8,0 der virker musen upåklageligt

Godkendelse af svar
Fra : Trans4M

Dato : 29-02-04 17:19

Til Ofa.
Du kom ikke med noget svar der kunne løse mit prblem,men du får de 50 point af mig alligevel.
Jeg fandt selv problemet,eller det vil sige at problemet har løst sig selv,det virker nu,uden at jeg har gjort noget.
Jeg skulle dele de 50 point ud til en eller anden,da jeg ikke kan slette mit spørgsmål igen.

Eftersom du var den eneste med version 8.0 der svarede og din mus virkede,får du hermed pointene.
Værsgo'.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 29-02-04 19:51

Tak Tak