/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
overvågning
Fra : hvidovre
Vist : 252 gange
100 point
Dato : 28-02-04 20:16

Jeg har et trådløst camera sat til at holde øje med min hest så jeg kan se hvordan den har det i min stue,den går gennem mit tv,men nu vil jeg gerne at den også kan tilsluttes min pc(ikke nødvendigvis på samme tid)så jeg kan tilslutte den når jeg skal afsted på besøg i nogle dage og lade min pc være tændt,lade den køre på min hjemmeside så jeg bare kan gå ind på min hjemmeside der jeg nu er og se hvordan den har det,kan jeg bruge et alm tvkort til det og få billedet ført til min hjemmeside?
jeg ved hvordan jeg kan med et webcam,men det kræver en ret lang usbledning(15-20 meter)så der skal være usbforlængerlednig med forstærkere i,de er ret dyre i det og jeg vil gerne undgå ledninger som går over loftet da det jo er en gård og på gårde er der jo mus og rotter som gerne vil gnaske i sådan en

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-04 20:25

Nu kan du jo få et trådløst udstyr, der sender filmen til din PC, det består af en lille sender og lille mini parabolskærm som modtager, og har været solgt i supermarkeder til 400kr, det virker udemærket.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hvidovre

Dato : 01-03-04 12:47

Palle Hansen
Ok,men kan man så få det ind på sin hjemmeside det som der modtages så man kan se det på sin hjemmeside andet sted?jeg har jo trådløs camera som sender til et 5`tv hvor der sidder modtager på den har jeg så sat ledninger til så jeg kan se det på mit alm tv også og der kommer så billede på begge skærme samtidig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 23:14

Jeg har også en kammarat der (har snakket med ham i dag), købte et TV kort til 200kr (visnok i Aldi), det fungerede udemærket.
Han har så haft sin camcorder, både en digital og en analog stående ude i haven, med et mindre batteri som strømkilde (Kunne også have brugt 230V). Så sad han inde i huset og (på både Tv og comp.) så nabokonen gå rundt og vande have, det lo han meget af.
NB. Jeg tror nu ikke hun ser så godt ud, ha ha.
Du har vel "gratis" internet hvis du vil sende hele tiden, når du er i byen? Og skal vel også slå pausefunktioner fra på comp. Men ellers skulle der vel ikke være noget i vejen for at sende live.
Men det er ikke mit store felt, at forklare om man skal bruge et webhotel eller hva? Så derfor bør du forhøje dine point, bare lidt, og kun for at komme på top 25 listen, så mange ser dig, og kan forklare eller henvise.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 13:05

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 08:06

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:54

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 09:42

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen