/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
metags på min hjemmeside!
Fra : Herbman
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 28-02-04 15:56

Jeg vil gerne have min hjemmeside på interenttet. Og så skal der jo metatags på.

Hvordan gør jeg det?

Jeg har lavet min hjemmeside ved at downloade en gratis template og så lave teksten om.
når jeg redigerer f.eks tiltle på siden, under "edit page" kommer Mozilla Composer frem!

Er der nogen der ved hvor henne i Mozilla Composer jeg skal komme mine metatags ind henne?

Eller hvos de er nogen der kender html koden, og fortæller mig nærmere hvor den skal proppes ind genne så er det også fjong.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 16:13

Det står godt beskrevet på denne side hvordan man bruger Metatags og hvordan de sættes ind, men jeg tvivler på at Mozilla kan sætte dem af sig selv du skal nok finde noget med at redigere kildekode og så sætte dem ind i HEAD på kodedelen af html siden.
http://hjem.get2net.dk/fec/software/metabody/index.html

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 29-02-04 16:57

Du finder alt hvad hjertet begærer her : http://www.metamaten.dk

Jeg er sikker på det besvarer dit sprøgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-02-04 17:11

Godkendelse af svar
Fra : Herbman

Dato : 29-02-04 18:26

Tak for svaret begget t