/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Advarsel!!! Dette er meget "useriøst"
Fra : fridaflip
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 27-02-04 13:02

Yo alle...
Tjaa, øh, så er sgu det svedigste igen weekend - og hvis nada der sker noget af betydning ude i de dér seriøse grupper, øh, så kan man jo altid bruge lidt tid her

Barer kast om sårn noget som jer med en stylet Subaru og både dit og dat....alt har psykomeget interesse - og alle er sgu velkomne Skal weekenden bruges på at tilgodese familien/venner eller kæresten?? - og er sgu der nogle der har psykomeget en liret idé til, øh, hvordan jeg, øh, the grandmaster lære at bruge sproget så alle kan forstå, øh, wud der står - og nada mindst menes??

God weekend
Frida

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 27-02-04 13:04

Kom igen frida, men på DANSK

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-02-04 13:05

Skal måske lige tilføje, at jeg ikke har drukket kogesprit. Fik bare lyst til at forsøge mig med dette sjove link:

http://www.lodret.dk/

Frida

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 13:22

>Frida

Noget af min week-end skal gå med at oversætte nogle af de rigtig gode gamle sange:

"Du lange, mørke landevej"
Sunget af: Gustav Winckler

Lyder nogenlunde sådan her:

Du lange, øh, mørke landevej, øh,
du lokked' mig afsted, øh,
til fjerne byer rejste jeg, øh,
men mindet følger med, dér.
– fløjt –

Jeg vandre bakke op og ned, øh,
jeg høre blæstens sang, dér.
Min længsel gi'r mig barer *NADA!* fred, øh,
jeg ved, øh, min vej bli'r lang, dér.
– fløjt –

Min hjemve blev for sygt en dag for stor, øh,
så sendte denne dogg her et brev, øh,
men vil hun stole på mit ord
og tro på det svedigste denne dogg her skrev ?
– fløjt –

Du lange, øh, mørke landevej, øh,
du gi'r mig intet svar, øh,
mon hun endnu tør tro på mig ?
Mit håb er sgu alt denne dogg her har, dér.
– fløjt –

Men har psykomeget hun fået en anden ven, øh,
og gi'r hun mig et nej, øh,
så søger denne dogg her igen til dig, øh,
du mørke landevej
– fløjt –

/PG

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-02-04 13:24

*LOL* Fed sang Guild

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 27-02-04 13:33

>frida

Kærer Frida, dér.
Fuck det! Lissom din mor, mand! Jeg hvar liret svedigt meget spændt op over at klimaet på dine breddegrader påvirker mange ting, øh, men, fuck, jeg, øh, the grandmaster anede ikke, øh, at det svedigste i den dersens grad øgede evnen til at udtrykke sig fucking skriftligt - Klar snax...

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-02-04 13:45

>frida

I dag, søge lån i banken
I morgen ud at købe barnevogn til et formodet forventet barnebarn
I overmorgen begynde at kigge på skat, ja altså ikke min kone, og selvfølgelig også hende, men skat til "skattefar".

og så ellers bare slappe af, slappe af, og så indimellem en lille tur med "Dina"

Og SÅ slappe af.

ellebye

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 14:00

Så skal vi lige have starten af
"Smuk som et stjerneskud":

I den dersens varme nat
Fyldt med drømmen at
Lykken vare evigt
Lyser månen op,
På en kvindekrop, øh, jah,
Og hendes smukke ansigt

Hun er sgu barer min storer kærlighed,
Der bli'r størrer, øh, der bli'r ved og ved

Smuk som hvaddenu, et stjerneskud,
Som tiden går,
Smukkerer ser hun ud,
År efter år

Hendes hofters dans
I en strålekrans, øh, jah,
Gennem bølgebruset,
Og i måneskin,
Bli'r denne dogg her lukket ind,
Lyk'lig og beruset

Oversat uden tilladelse af Olsen Brothers
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 14:08

>ellebye
STORT TILLYKKE.
Skal du så være "morfar" eller "bedstefar" ?
Min far og svigerfar "kæmpede" om titlen som bedstefar.
Det er da smalltalk.
/PG

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-02-04 14:27

Ellebye skal være farfar (tror jeg)

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-02-04 14:42

Hm, min kærster har sgu lægget sig med storsvedig influensa,
så jeg skal gi den som en fucking Mudder Theressa. Dér.
Øøøeeeh...
Men fuck nu det.
Hendes svedigste onkel sku sku øh ha daffet os til Fyensland
og han har NADA hjemme på gesimsen så det var der sikkert
kommet a lot of fucking trøbbels ud af.
Øeehhh... HEHE!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-02-04 14:48

Hej.
Da min svigersøn ikke kender sin biologiske far og ej heller ønsker at opsøge ham, får jeg æren at blive kaldt "bedstefar". Termin Påskelørdag.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 27-02-04 14:49

*GGGG* Det dersens bli'r endnu mer' liret, dér, og bedrer.....
Jeg vil baile det svedigste gode selskab, dér. Og jeg genta'r: Skal i byen med en stylet Subaru og veninderne, øh, men, fuck, fortsæt endelig med en stylet Subaru og jeres åndssvage snak - men, fuck, pas nu på at I nada bli'r smidt af boardet.

Frida

Øhh....Det med den stylet Sabura aner jeg ikke hva' er

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-02-04 14:52

Glemte lige morfar, og jeg HAR mærket den lille sparke, så enten skal hyn være bokser eller fodboldspiller.

(ordet hyn er opfundet af en ingeniør, som en neutral betegnelse for en person af enten hun- eller hankøn.)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 14:58

>fridaflip
MORFAR ! Jeg havde ret .. igen

>ellebye
Vi glæder os til et billede på din lille hyggelige hjemmeside. "Stald Palle" optager både M og K"
/PG

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-04 18:18

*LOL* et sjovt link frida..... tingene får helt andre dimensioner http://www.lodret.dk/cgi-bin/styrelizer.asp?url=http%3A%2F%2Fwww.konkurrencesvar.dk

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-02-04 18:21

cxc

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-04 18:24

Eric Pedersen - Webmaster
bliver til
Erik "badstar-gangstah" "badstar-gangstah" Pedersen - Webmaster

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 18:36

Og det passer vel meget godt på ham derder Erik
/PG

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-04 18:40
Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-02-04 18:55

Også lige en oversættelse af en kendt danskers historie:

Det dersens officielle navn er sgu Homeboy Hans "Beggah" Kongelige Højhed Kronprins Frederik til da DK, øh, eller i daglig tale blot Kronprinsen eller kronprins Frederik.

Som prins med pligter i det svedigste danske monarki, øh, som hvaddenu, polarfare, øh, som hvaddenu, frømanden "Pingo" og som hvaddenu, personen og privatmanden Frederik, øh, har psykomeget Kronprinsen altid været i offentlighedens søgelys.

Men Kronprinsen har psykomeget altid vidst, øh, at nutidens kongehus er sgu et levende møde mellem historien og et nyt, øh, moderne årtusinde, dér. For femte gang. På den dersens måde er sgu kronprins Frederik bogstavelig talt både Kronprins til da DK og fremtiden, dér. Fuck nu det! Men det svedigste kan man nada værer uden en solid tilknytning til historien.

Kronprinsens forankring i slægtens og kongehusets historie kommer blandt andet til udtryk i klassiske symboler som hvaddenu, Kronprinsens personlige våben, øh, flag og monogram og i hans interesse for slægtens og da DKs historie.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-02-04 19:01

Det her spørgsmål er for useriøst til at jeg gider komme med en kommentar! Håber I får en fed weekend alle sammen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-04 19:11

Jeg snakkede lige med en kammerat som fortalte at der findes en som gør det samme bare med porno-ord istedet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:33

I tjalder sgu får hårdt i dænnæ tråed, mæn på Ama'r stækker vi sgu æg skård årp får noed. Dær snarker vi sgu allæ sammæn nudænsk.

</MOLÆKYLÆ>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:34

sammæn ??? sarmæn ..sæføli

</MOLÆKYLÆ>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-02-04 20:38

>molo, er du begyndt at lære amarkansk ??

eybelle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-02-04 20:49

Jarj ær hjæmmefødnæng

</MOLÆKYLÆ>

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-04 23:57

"fridaflip" indleder sprørgmålet med "Advarsel!!! Dette er meget 'useriøst'".

Så til alle I "søndags-skole-dengser":
Du har læst og kommenteret i "Smalltalk" .. næste gang skal du BARE LÆSE .. og så "tjalde" i et andet spørgsmål.

Husk nu:
Di skjønne ungdomsdaw, åja,
de daw så svær å find !
vi´el løwt wor kop så glådle op
for dem daw så læng, læng sind !

Skål og rigtig go' week-end til alle !
/PG

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 28-02-04 00:06

Jeg tror sku jeg er kommet ind på den forkerte side jeg troede det var en dansk side,og at man derved også kunne skrive det danske sprog.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 00:35

>jyttejo
Velkommen til. Danmark = Jylland !
/PG

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 28-02-04 00:57

Jeg er Københavner, men har boet i Jylland i 16 år.og mine rødder stammer fra Ålborg,
så jeg er ikke ubekendt med det jyskesprog.
Men tusinde tak for velkomsten.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-02-04 01:10

> jyttejo
Så er det derfor, at der ikke er flere kønne piger tilbage i Aalborg (Må ALDRIG staves med Å)
/PG

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 09:40

Det er da helt klart hvad skule de kønne piger PÅ Jylland

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 09:51

>Per
Hva filan mener du, dér :). ALLE kønne piger befinder sig fucking sgu da PÅ Jylland, dér.
Fuck, det' ked'lig! Københavner tøserne er sgu da langt directly fra kønne, dér. Og jeg genta'r:
Sig mig har du psykomeget drukket?

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-04 11:36

Alså, dær ær sgu dæ marng flårdæ kæ-linger på Ama'r. Jarj tænger forksæmpæl på hændæ indæ væd sidæn æ. Hun ær ædderpærkæmarj en starj !!!

</MOLÆKYLÆ>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 28-02-04 14:05

>Uffe
Porno-ord?? Har du et link

Ja jeg synes altså det er et sjovt link*LOL* Sendte min mor en mail....og hun er helt sikkert på vej ind til mig nu

Citat
Yo Mor:-)
Nu er sgu den dersens gal igen, dér. Fuck det! Lissom din mor, mand! Jeg er sgu for træt til at lave mad, dér. Og jeg genta'r: Som om! Gider du komme med lidt ædelse til mig :-) Jeg lover, øh, at jeg, øh, the grandmaster til gengæld nok skal spise det svedigste uden at komme med en stylet Subaru og dumme kommentare :-)

PS, dér. Og jeg genta'r: Sig det svedigste nada til far, dér. Fuck det! Lissom din mor, mand! Jeg orker nada at hører på alle hans dumsmarte bemærkninger om sårn noget som min manglende kogekunst.

Desværre tror jeg hun medbringer en psykoterapeut*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-02-04 16:04

A troe Frida vil flytte til sjælland fornuftigt

per

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 28-02-04 23:24

Du har ret Guild, med hensyn til Aalborg, men det er lavet om mange steder nu til dags,normalt plejer jeg at skrive det som jeg har gjort nu,og selvfølgelig har du da også ret med hensyn til at de kønne piger er flyttet fra Aalborg .
fridaflip du har vist aldrig boet i Aalborg,så rønnebærene er nok sure og iøvrigt hvis du har været i København,må du have gået med skyklapper på.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-02-04 00:02

Nej desværre... Så havde jeg smidt den prompte

Han kunne ikke huske adressen

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 29-02-04 12:05

Så lukkes tråden. Faktisk har jeg ombestemt mig undervejs mht. hvem der skulle ha' point. Først havde jeg Ellebye i tankerne, fordi han stædigt holdt sig til spørgsmålet. Faktisk blev jeg i tvivl om han i det hele taget havde opdaget joken

Dernæst kom Relleom på banen - og det overraskede mig så meget, at han tog joken til sig og skrev en mængde "fy ord"....(han er jo ellers så sprogbevidst den gode Rellom

Ram var selvsagt osse i mine tanker. Ikke af nogen speciel grund....ham elsker jeg jo bare*GG* - og vil altid gerne give ham point, men han får bare en anden dag

Tedd kom osse lige forbi - med en dum bemærkning Og netop hans bemærkning, fik mig til at bestemme, at Guild skal ha pointene.....Jeg kunne ikke ha' udtrykt mig bedre selv - så tak for svaret Guild - og fortsat god weekend

Frida.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-02-04 12:48

>Frida.

Sig mig lige Frida - Hvor pokker... får du ordet "bare" fra i denne sammenhæng. Det er vildt vovet af dig, men du har en førerplads i en minoritetsgruppe. Hellere være "kvalitetselsket" af én, end afholdt af mange.

Men du skal vide, at jeg osse elsker dig ..... osse bar

Ram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-02-04 22:01

Er håber I får en god weekend alle sammen en dum bemærkning nu?